בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו
 

אתם מחוברים לאתר דרך IP ארגוני, להתחברות דרך המינוי האישי

טרם ביצעת אימות לכתובת הדוא"ל שלך. לאימות כתובת הדואל שלך  לחצו כאן

לקרוא ללא הגבלה, רק עם מינוי דיגיטלי בהארץ  

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

ניסיון למנוע את העיצומים הבוקר ברכבת

תגובות

>> הנהלת רכבת ישראל פנתה אמש לבית הדין האזורי לעבודה בחיפה בבקשה למנוע את העיצומים הבוקר ברכבות. ועד העובדים בחברה הכריז ביום חמישי בגיבוי ההסתדרות כי בכוונתו לפתוח הבוקר ב-10:00 בעיצומים, במחאה על כוונת הנהלת הרכבת להוציא למיקור חוץ את תחזוקת הקרונות העתידיים של הרכבת.

במסגרת העיצומים תוגבל מהירות רכבות הנוסעים ל-70 קמ"ש ונסיעת רכבות המשא ל-30 קמ"ש בלבד. זאת, כשבמקביל מושבתים הקווים הפרבריים של הרכבת בשל השבתת שליש מצי הרכבות של החברה מחשש לתקלה מכנית רוחבית. מימוש האיום בעיצומים צפוי לפיכך להביא לעומסים קשים בתחנות הרכבת, ולנזק כספי של 4 מיליון שקל ביום.

בהנהלת הרכבת טענו אתמול כי "השביתה פוליטית ובלתי חוקית", ומסרו כי "הנהלת הרכבת נחושה לממש את הרפורמות הנוגעות לייעול מערך התחזוקה של הרכבות בישראל, במטרה לעמוד בסטנדרטים בינלאומיים".

יו"ר ועד העובדים, גילה אדרעי, אמרה ל-TheMarker: "אני לא מעוניינת להשבית, זה לא נעים, אני יודעת שאין לנו רכבת אחרת. אבל כשאתה מנסה בכל הדרכים האפשריות ולא מצליח - אז זה הכלי היחיד שנשאר לך".



תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות

כתבות שאולי פספסתם

*#
בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו