בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו
 

אתם מחוברים לאתר דרך IP ארגוני, להתחברות דרך המינוי האישי

טרם ביצעת אימות לכתובת הדוא"ל שלך. לאימות כתובת הדואל שלך  לחצו כאן

לקרוא ללא הגבלה, רק עם מינוי דיגיטלי בהארץ  

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

אגף הגבייה ברשות השידור ייהפך למחלקת שירות לקוחות

תגובות

>> אגף הגבייה ברשות השידור ייהפך לאגף לשירות לקוחות - כך החליט יו"ר הרשות, אמיר גילת. ברשות מבקשים לציין כי השינוי אינו סמנטי בלבד אלא מדובר בתפישה חדשה, שלפיה יתמקד האגף במתן שירות למשלמי האגרה.

בין המהלכים המתוכננים: הקמת מוקד טלפוני שיספק מענה לפניות הציבור בנושאים שונים שלא בהכרח קשורים באגרה, וכן הקמת שלושה מרכזי שירות, שאליהם יוכלו האזרחים להגיע באופן פיסי. גילת מסר כי "הגישה שלי היא שצריך להתייחס למשלמי אגרה כאל לקוחות, ולתת להם תמורה ושירות הולמים".



תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות

כתבות שאולי פספסתם

*#
בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו