בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו
 

אתם מחוברים לאתר דרך IP ארגוני, להתחברות דרך המינוי האישי

טרם ביצעת אימות לכתובת הדוא"ל שלך. לאימות כתובת הדואל שלך  לחצו כאן

לקרוא ללא הגבלה, רק עם מינוי דיגיטלי בהארץ  

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

המתחרים חולקים טיפים

תגובות

שלשום בבוקר התכנס צוות השופטים של תחרות מוצר השנה ישראל 2011 במלון ליאונרדו בוטיק בתל אביב, כדי לבחור את המוצרים החדשניים של השנה. את התחרות אירגנה מנכ"ל מוצר השנה, אתי עמיעד. בעל הרשת הקמעונית שיווק השקמה, רמי לוי, לן במלון לילה לפני כן, כדי להגיע רענן בבוקר התחרות. לוי שוחח עם מנהל השיווק של שופרסל, רונן בר שלום, בין היתר גם על השוקולד השווייצי החדש של שופרסל, ונתן לבר שלום טיפים כיצד להדגיש את חדשנות המוצר. מנכ"ל ניו-פארם, יפתח סרי, וסמנכ"ל השיווק של סופר-פארם, דרור קציר, נראו קרובים מתמיד. קציר אפילו אמר שהם בני דודים, מאחר שהם חולקים אותו שם משפחה - "פארם". עוד בין השופטים: שושי אורן, ממקימות שילב, ומנכ"לית איגוד השיווק תלמה בירו.



תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות

כתבות שאולי פספסתם

*#
בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו