בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו
 

אתם מחוברים לאתר דרך IP ארגוני, להתחברות דרך המינוי האישי

טרם ביצעת אימות לכתובת הדוא"ל שלך. לאימות כתובת הדואל שלך  לחצו כאן

לקרוא ללא הגבלה, רק עם מינוי דיגיטלי בהארץ  

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

ברלין ברחוב שלמה

נראות ואי-נראות בתערוכה גרמנית-ישראלית-שווייצית

תגובות

תערוכה חדשה מפגישה שלושה אמנים מישראל, שווייץ וגרמניה כדי לבחון את דרכי הפעולה בעולם המוצף דימויים. האוצר הגרמני אורס קונצי מסביר כי אף שהעבודות אינן חדשות, הצגתן בישראל רלוונטית מאוד.

התערוכה, שתיפתח הערב בגלריה של בצלאל בתל אביב (שלמה 60), היא פרי שיתוף פעולה בין בצלאל לבין קונצי, ממקימי חלל התצוגה העצמאי "Subsstitut" בברלין. התערוכה נקראת "In Apperance" ונושאת משמעות כפולה, מסביר האוצר. "מצד אחד השם מצביע על הליך של הופעה או התגלות, ומצד שני השם גם מרמז על מצב של אי-נראות". מתח זה בא לידי ביטוי בעבודותיהם של השלושה: האמן הגרמני מרטין ג. שמיט מציג עבודה גדולת ממדים המתפרשת על החלל הראשי של הגלריה. העבודה נוצרה בטכניקה מעורבת שכללה העברת הדפס שעשה בעבודת מחשב ישירות אל קיר הגלריה, והוספת שכבות מצוירות על גביו. קאט טאונג נגוין השווייצי יצר באחד החדרים הקטנים מיצב הכולל מעין סטנד מלבני מוגדל ועליו מאות תצלומים קטנים, מודבקים בצפיפות ומכוסים בשעוות נר. חלק מהתצלומים צולמו במהלך שהותו של האמן בישראל וכוללים איקונות משלוש הדתות, עוברי אורח, אנשים שפגש ועוד, ולצדם תצלומים שנלקחו ממאגרי תמונות באינטרנט. על קירות החלל תלויות רצועות נייר שאותן יצר והדפיס במקום. בועז אהרונוביץ' מציג שלושה תצלומים מסדרת "עדן", שבה יצר באמצעות דגימות של עץ ארז לבנוני תבנית של יער עבות, סבוך ומשוכפל.



מתוך הצבה קודמת של עבודתו של מרטין ג. שמיט, 2009. גלריה בצלאל בתל אביב



תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות
*#
בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו