בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו
 

אתם מחוברים לאתר דרך IP ארגוני, להתחברות דרך המינוי האישי

טרם ביצעת אימות לכתובת הדוא"ל שלך. לאימות כתובת הדואל שלך  לחצו כאן

לקרוא ללא הגבלה, רק עם מינוי דיגיטלי בהארץ  

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

כך נערך המחקר

תגובות

>> את המחקר ערכה חברת TNS העולמית, חברה בת בקבוצת הפרסום והשיווק הגלובלית WPP, והוא מציג את הגולש הישראלי ביחס למקביליו בעולם. על המחקר עובדים ב-TNS העולמית מזה כשנה.

הסקר נערך באוגוסט האחרון, ותוצאותיו מתפרסמות לראשונה בישראל כעת. בסקר השתתפו 46 מדינות, כאשר ישראל היא אחת מהן. "הסקר מייצג 88% מהגולשים בעולם", אומרת חנה גוטליב, יו"ר TNS-טלסקר, נציגת עורכת הסקר בישראל. בישראל השתתפו בו 1,000 איש בני 16 עד 60 בראיונות עומק. סך הכל השתתפו בסקר 50 אלף גולשים ברחבי העולם.



תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות
*#
בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו