בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו
 

אתם מחוברים לאתר דרך IP ארגוני, להתחברות דרך המינוי האישי

טרם ביצעת אימות לכתובת הדוא"ל שלך. לאימות כתובת הדואל שלך  לחצו כאן

לקרוא ללא הגבלה, רק עם מינוי דיגיטלי בהארץ  

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

שבועונים ומגזינים: "לאשה" הוא השבועון המוביל, שני מגזינים חודשיים בלבד רשמו עלייה

תגובות

>> "לאשה" מבית "ידיעות אחרונות" הוא השבועון המוביל בישראל, עם שיעור חשיפה של 9.1% מהאוכלוסייה היהודית. מדובר בנתון גבוה, אך עם זאת השבועון רשם ירידה לעומת נתון של 9.9% בחציון הראשון של 2010.

מגזין "את" מבית "מעריב" מופץ אחת לשבועיים, ומקבל שיעור חשיפה נמוך בהרבה - של 1.9%. מדובר בירידה משמעותית, שכן "את" רשם חשיפה של 2.7% בחציון הראשון של 2010.

שני השבועונים הנוספים שנמדדו הם עיתוני הבידור "פנאי פלוס" ("ידיעות") ו"רייטינג" ("מעריב"). שני השבועונים רשמו עלייה ברמת החשיפה שלהם, כש"פנאי פלוס" עם נתון חשיפה של 6.7%, לעומת 6.2% בחציון שקדם לו, ואילו "רייטינג" עם חשיפה נמוכה יותר של 2.7%, לעומת 2.5% בחציון הראשון של 2010.

מרבית המגזינים המופצים אחת לחודש רשמו ירידה בשיעור חשיפתם. המגזין המוביל הוא ירחון הגברים "בלייזר" מבית "ידיעות", עם נתון של 4.2%, לעומת 4.9% בחציון הראשון של 2010. מגזין הבריאות "מנטה", אף הוא של "ידיעות", במקום השני עם נתון של 3.1% (לעומת 3.5% בחציון הקודם). את המקום השלישי חולקים מגזין TheMarker ו"עולם האשה", עם חשיפה זהה ל-2.2% מהאוכלוסייה. שני מגזינים בלבד רשמו עלייה: "עולם האשה" ו"הורים וילדים".




תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות

כתבות שאולי פספסתם

*#
בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו