בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו
 

אתם מחוברים לאתר דרך IP ארגוני, להתחברות דרך המינוי האישי

טרם ביצעת אימות לכתובת הדוא"ל שלך. לאימות כתובת הדואל שלך  לחצו כאן

לקרוא ללא הגבלה, רק עם מינוי דיגיטלי בהארץ  

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

רשת שיווק

הרשתות המצטיינות, המתעלמות והמתחילות בקמעונות דיגיטלית בישראל*

תגובות

המתעלמות

רשתות הפארם

סופר פארם וניו פארם. בכל העולם מובילות רשתות הפארם את עולם הקמעונות האינטרנטית, ורק בישראל שתי הרשתות המובילות בוחרות להתעלם מהתחום

רשתות מוצרי ילדים

שילב וטויס אר אס. קניית צעצועי ובגדי ילדים פורחת בזירת האינטרנט בעולם. בישראל שילב וטויס אר אס אינן מאפשרות רכישה און ליין

רשתות האופנה הישראליות

קסטרו ופוקס. לא חושבות שיש צורך להפעיל אתרים מקוונים לעידוד רכישה באמצעות הרשת

רשתות בינלאומיות

H&M ,GAP ואיקאה. בעולם הן מוכרות באינטרנט במרבית המדינות שבהן הן פועלות. השוק הישראלי "זוכה" להתעלמות בזירה זו

המצטיינות

רשתות פיצה

דומינוס פיצה ופיצה האט. הרשתות בנו אתרים ידידותיים, מעניקות הנחות לרוכשים ברשת, ומספקות את המוצר בזמן. משקיעות בקידום הפעילות האינטרנטית שלהן

בתי קולנוע

סינימה סיטי, גלובוס גרופ, לב, yes פלאנט. רכישת כרטיסים ברשת נעשתה לברירת המחדל בכל הקשור לרכישת כרטיסים לקולנוע עבור אנשים רבים

צעדים ראשונים

רשתות המזון

רבוע כחול, שופרסל ורמי לוי. החלו להאיץ את פעילות הקמעונות הדיגיטלית שלהן רק בשבועות האחרונים - בשיווק ובפרסום

* רשתות המנהלות חנויות פיזיות המפעילות גם פעילות קמעונות אינטרנטית



תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות

כתבות שאולי פספסתם

*#
בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו