בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו
 

אתם מחוברים לאתר דרך IP ארגוני, להתחברות דרך המינוי האישי

טרם ביצעת אימות לכתובת הדוא"ל שלך. לאימות כתובת הדואל שלך  לחצו כאן

לקרוא ללא הגבלה, רק עם מינוי דיגיטלי בהארץ  

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

אנליסטים: הכנסותיה של פייסבוק מפרסום יוכפלו ל-4 מיליארד דולר ב-2011

לפי חברת המחקר eMarketer, עד 2012 יצמחו הכנסות פייסבוק מפרסום ל-5.7 מיליארד דולר

תגובות

>> הכנסות הפרסום של פייסבוק יזנקו ב-118% ליותר מ-4 מיליארד דולר בשנה הקרובה, בעקבות הצמיחה הבינלאומית המהירה של הרשת החברתית הגדולה ביותר בעולם - כך העריכה חברת המחקר eMarketer.

לפי eMarketer, הכנסות הפרסום של פייסבוק יצמחו ל-4.1 מיליארד דולר ב-2011, לעומת 1.86 מיליארד דולר ב-2010, בעקבות הצמיחה המואצת שרשם האתר בחודשים האחרונים. ב-2012 צפויות הכנסותיו לגדול ב-40% נוספים, ל-5.7 מיליארד דולר. eMarketer העריכה גם כי פייסבוק רשמה ב-2010 רווח של 140 מיליון דולר.

כ-60% מהכנסותיה של פייסבוק מפרסום מגיעות ממערכת הפרסום של האתר, שמציגה מודעות בצדו הימני של כל עמוד. השאר מגיע מפרסומות בעמוד הבית. "רוב הצמיחה בהכנסותיה של פייסבוק הגיעה משווקים בינלאומיים, שלראשונה השתוו להכנסותיה בארה"ב. פייסבוק היא הרשת החברתית המובילה במדינות רבות, למעט סין שבה היא חסומה", אמרה דברה אהו ויליאמסון, אנליסטים לשיווק חברתי ב-eMarketer.

לפי החברה, 55% מההוצאות על פרסום ברשתות חברתיות בארה"ב, שיסתכמו ב-2011 ב-3.1 מיליארד דולר, מופנות לפייסבוק, שמניותיה נסחרות כיום לפי שווי של 70 מיליארד דולר בשוק המשני, שבו סוחרים משקיעים במניות של חברות שטרם הונפקו. הנתח של פייסבוק בשוק הפרסום המקוון בארה"ב, בסך 28.5 מיליארד דולר, צפוי לעלות ב-2011 ל-7.8% לעומת 4.7% ב-2010.




תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות

כתבות שאולי פספסתם

*#
בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו