בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו
 

אתם מחוברים לאתר דרך IP ארגוני, להתחברות דרך המינוי האישי

טרם ביצעת אימות לכתובת הדוא"ל שלך. לאימות כתובת הדואל שלך  לחצו כאן

לקרוא ללא הגבלה, רק עם מינוי דיגיטלי בהארץ  

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

"מדיה חברתית היא החשובה ביותר בשיווק מפה לאוזן"

תגובות

לייצר שיחה זה שיווק

מרצה: יונתן קולודני, מנכ"ל מקינזי ישראל

>> "אין ספק ששיווק מפה לאוזן משפיע יותר על הרגלי צריכה של צרכנים", אמר יונתן קולודני, מנכ"ל מקינזי ישראל בהרצאה שנשא בכנס השיווק. "הצרכנים מייחסים יותר חשיבות להמלצות ברשת מאשר לפרסומות, וכששואלים לקוחות מה הביא אותם לרכוש מוצר עולה ש-20%-50% מהם קיבלו המלצה מחברים".

לדבריו, אנשי השיווק צריכים לענות על כמה שאלות - למשל כיצד ניתן לחזק את תפישת המותג בצורה אמינה דרך שגרירים, מה אפשר לעשות כדי לגרום לאנשים לדבר על המוצר החדש לפני השקתו וכיצד מתדרכים את סוכנות הפרסום לנצל את הכוח שבהעברת מידע מפה לאוזן: "כדי לייצר קמפיין מוצלח מפה לאוזן צריך להבין מי הם המשפיעים, כלומר למי אני צריך להגיע, מה המסרים החזקים ביותר ומהי המדיה להגיע לאותם משפיעים". כדוגמה הביא ניסוי שבו ראו למשל שפחות מ-10% מהאנשים מייצרים יותר מ-50% מהעברת המידע מפה לאוזן.

עוד הוא הוסיף כי טלוויזיה, עיתונות ואינטרנט הן המדיות שנחשבות יעילות ביותר לקמפיין קלאסי. אך בשיווק מפה לאוזן המדיות המשפיעות ביותר הן המדיה החברתית, אירועים וקולנוע.



תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות

כתבות שאולי פספסתם

*#
בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו