בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו
 

אתם מחוברים לאתר דרך IP ארגוני, להתחברות דרך המינוי האישי

טרם ביצעת אימות לכתובת הדוא"ל שלך. לאימות כתובת הדואל שלך  לחצו כאן

לקרוא ללא הגבלה, רק עם מינוי דיגיטלי בהארץ  

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

"רוב הפרסומות הן קשקוש חסר ערך אמיתי"

לדברי הפרסומאי גדעון עמיחי, שלב הקמפיין מקבל כיום חלק גדול יותר ויותר מהמהלך הפרסומי: "פעם סיפרו סיפור - כיום יוצרים את הסיפור"

תגובות

לא איך אלא מה

מרצה: גדעון עמיחי, שלמור אבנון עמיחי Y&R

>> "האם פרסומות הן קשקוש נקודתי או שמא הן בעלות ערך אמיתי?" שאל גדעון עמיחי, מנכ"ל משותף בממשרד הפרסום שלמור אבנון עמיחי Y&R בסיכום הרצאתו בכנס השיווק. "רובן קשקוש נקודתי", הודה מעל הבמה מול אולם מלא באנשי שיווק שהגיעו לשמוע אותו מדבר על מאפייני עולם השיווק של היום והשאלות שעל אנשי שיווק לשאול את עצמם בבואם להשיק קמפיין פרסומי.

"השאלה הראשונה שאותה יש לשאול היא האם הרעיון סגור או פתוח? רעיונות פתוחים תמיד יובילו אותנו רחוק יותר. תם העידן שבו אתה יכול לצפות לשלוח קמפיין סגור למדיה", טען עמיחי.

"האם המוצר שלכם הוא מוצר מושלם או מוצר בשלב הבטא? אייפון 5 יהיה טוב יותר מאייפון 4 ופייסבוק של עוד חודשיים יהיה יותר טוב מזה של היום. כך גם בפרסום - אל תהססו לשגר את הקמפיין שלכם אם הוא עדיין בבטא", עודד עמיחי את סמנכ"לי השיווק, "גם מילקי בשלוש שכבות שמשווק היום הוא פיתוח של תצורת בטא של המילקי המקורי".

לדברי עמיחי, "עוד עידן שתם ואינו עוד הוא עידן ההצהרות או הסלוגנים. כעת החל שלב הדיון". עמיחי הסביר כי בעוד שבעבר היה המהלך הפרסומי סיומו של תהליך, ב-10 השנים הקרובות הכיוון יתהפך והפרסום ייהפך לתחילתו של המהלך. "פעם סיפרו סיפור, היום יוצרים סיפור", הוסיף.

עמיחי סימן הבדל נוסף בין עולם השיווק של היום ומחר לזה של אתמול: "ובעולם הקודם קנו מדיה. גם כיום קונים מדיה, אבל כיום אתה צריך לשאול את עצמך אם אתה יכול גם להרוויח מדיה".



תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות

כתבות שאולי פספסתם

*#
בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו