בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו
 

אתם מחוברים לאתר דרך IP ארגוני, להתחברות דרך המינוי האישי

טרם ביצעת אימות לכתובת הדוא"ל שלך. לאימות כתובת הדואל שלך  לחצו כאן

לקרוא ללא הגבלה, רק עם מינוי דיגיטלי בהארץ  

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

"שיווק עצמי לא התחיל בפייסבוק"

תגובות

>> "הרעיון שעדיף שנחיה בלי לשווק את עצמנו הוא אשליה. שיווק עצמי הוא חלק חשוב מהטבע שלנו. עם זאת, לכולנו יש אינטואיציה שאומרת ששיווק עצמי מעבר לגבול מסוים יוצר לנו בעיה" - זו התזה שהציג פרופ' קרלו שטרנגר, ראש המגמה הקלינית בחוג לפסיכולוגיה של אוניברסיטת תל אביב, ומחבר הספר "אני, פרויקט מיתוג".

"השיווק העצמי לא התחיל עם פייסבוק, זה משהו שקיים משחר ההיסטוריה. הצרכים שלנו כבני אדם נשארו אותם צרכים... אל תאמינו למי שינסה למכור לכם שכל אחד מאתנו יכול להיות מה שהוא רוצה, דוגמת הסלוגן של נייקי. זה פשוט לא נכון. במקום זאת, נסו לשווק את עצמכם בצורה הנכונה".



תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות

כתבות שאולי פספסתם

*#
בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו