בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו
 

אתם מחוברים לאתר דרך IP ארגוני, להתחברות דרך המינוי האישי

טרם ביצעת אימות לכתובת הדוא"ל שלך. לאימות כתובת הדואל שלך  לחצו כאן

לקרוא ללא הגבלה, רק עם מינוי דיגיטלי בהארץ  

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

"קמעונות רב תחומית היא צורך קיומי"

תגובות

>> "כיום יש הכרח לעשות מעבר מקמעונות צרה לקמעונות מרובת רגליים כמו רמי לוי, שנכנס לתחום הסלולר. אם בעבר פחדנו למתוח את המותג, כיום זה צורך קיומי" - כך אמרה רותי קלנר-עקרון, סמנכ"ל שיווק ומכירות בדואר ישראל.

"הפרדיגמה החדשה היא לקחת את הפלטפורמות שלנו ולנסות להבין איך אנחנו יוצרים הכנסות. רדבול, למשל, נהפכה ממשווקת של משקה בודד למפיקת תוכן ובעלת ערוצי מדיה.

"אנחנו רוצים להגדיל את מה שאנחנו מציעים. לא מתמקדים במוצר אלא ביתרון התחרותי. הדואר למשל הוא רשת קמעונית שפרושה ביותר מ-700 סניפים. פרויקט לדוגמה שמתלבש על הפלטפורמה הזו הוא פרויקט ערכות המגן".



תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות

כתבות שאולי פספסתם

*#
בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו