בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו
 

אתם מחוברים לאתר דרך IP ארגוני, להתחברות דרך המינוי האישי

טרם ביצעת אימות לכתובת הדוא"ל שלך. לאימות כתובת הדואל שלך  לחצו כאן

לקרוא ללא הגבלה, רק עם מינוי דיגיטלי בהארץ  

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

"איש השיווק צריך להיות האסטרטג הראשי של החברה"

תגובות

>> "אנו אוהבים לצייר את אריה השיווק הגדול שמוביל את החברה ומתווה את הדרך", אמר רן גוראון, סמנכ"ל השיווק של בזק בהרצאתו בכנס השיווק. "אבל לדעתי המציאות שונה - כשהאריה מסתכל במראה משתקף בה חתול, ואפילו לא גדול במיוחד".

גוראון הציג נושאים שאנשי שיווק אוהבים להתגאות בהם כמו כמות החברים של החברה בפייסבוק, מיתוג מחדש ובחירת פרזנטורים ואמר כי הם מעידים על "התעסקות בעטיפות ולא במהות". גוראון קרא לדור הבא של מנהלי השיווק ליהפך למנהלי העסקים של החברות שבהן הם עובדים ולהכיר כל מספר בדו"ח ההכנסות של החברה. "איש השיווק גם צריך להיות האסטרטג הראשי של החברה - לא להיות זה שמביא רעיון טוב, אלא זה שאחראי לצמיחה של החברה", אמר.



תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות

כתבות שאולי פספסתם

*#
בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו