בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו
 

אתם מחוברים לאתר דרך IP ארגוני, להתחברות דרך המינוי האישי

טרם ביצעת אימות לכתובת הדוא"ל שלך. לאימות כתובת הדואל שלך  לחצו כאן

לקרוא ללא הגבלה, רק עם מינוי דיגיטלי בהארץ  

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

אבי זיתן: "בעידן הדיגיטלי, יותר מתמיד, הכוח עובר ללקוח"

תגובות

>> "בעידן הדיגיטלי של היום, יותר מתמיד, הכוח עבר ללקוח", פתח אבי זיתן, יועץ שיווק ואסטרטגיה וחבר הנהלת איגוד השיווק הישראלי, את כנס השיווק.

לדברי זיתן, הדרך להתמודד עם חוקי השיווק שהשתנו היא לחזור לכלים הבסיסיים של השיווק. כלומר, להתקרב ללקוח, להבין איך מספקים אותו, כיצד עונים על צרכיו ואיך מייצרים שינוי אמיתי.

"מנהלי השיווק צריכים לבדוק אם הבינו שהעולם משתנה, ושססמאות שיווקיות ריקות מתוכן לא מחזיקות מעמד בעידן האונליין. שלל הזדמנויות חדשות נמצאות שם בחוץ עבורנו. בואו נחזור לאמיתות הבסיסיות".



תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות
*#
בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו