בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו
 

אתם מחוברים לאתר דרך IP ארגוני, להתחברות דרך המינוי האישי

טרם ביצעת אימות לכתובת הדוא"ל שלך. לאימות כתובת הדואל שלך  לחצו כאן

לקרוא ללא הגבלה, רק עם מינוי דיגיטלי בהארץ  

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

ענקי המדיה מדברים

איך הדיגיטל משנה את העולם

תגובות

ארתור סולצברגר, מו"ל "ניו יורק טיימס": "בכל ארבע שניות מישהו מוציא טוויט עם לינק לכתבה שלנו, כך שברור שצריך לעשות עם זה משהו. אנשים חייבים עבודה עיתונאית. השאלה היא איך לסנן את הכמות האדירה של המידע שזורם"

-

ניקש אורורה, סגן נשיא לענייני אירופה בגוגל: "אני מפחד משני חבר'ה שיושבים עכשיו בבית וממציאים את הדבר הבא. אני לא חושב ששחקן אחד ישלוט בכל השוק"

-

ג'ים ברייאר, מנכ"ל חברת ההשקעות הגלובלית ברייר קפיטל: "מצבם של מפתחי תוכן מקורי טוב יותר מאי פעם, אבל לא בפלטפורמות המסורתיות. רוב חברות המדיה מתות לאט. 90% מהן מתות תוך הגנה על עסקיהן הקיימים. הן לא מנצלות הזדמנויות חדשות"



תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות
*#
בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו