בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו
 

אתם מחוברים לאתר דרך IP ארגוני, להתחברות דרך המינוי האישי

טרם ביצעת אימות לכתובת הדוא"ל שלך. לאימות כתובת הדואל שלך  לחצו כאן

לקרוא ללא הגבלה, רק עם מינוי דיגיטלי בהארץ  

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

המוסיקאי והסטארט-אפיסט יוני בלוך מגייס מיליוני דולרים

לא רק מכירות אלבומים

תגובות

בלעדי חברת הסטארט-אפ הישראלית אינטרלוד (Interlude) של המוסיקאי יוני בלוך והיזם ברק פלדמן זוכה לרוח גבית: השקעה של אחת מקרנות ההון סיכון הטובות בעולם. ל-TheMarker נודע כי קרן ההון סיכון סקויה צפויה להשקיע כ-3 מיליון דולר בחברת אינטרלוד. חוזה השקעה כבר נחתם, אבל עדיין נותרו כמה בדיקות (פורמליות בעיקרן) שעל הקרן לבצע לפני שהכסף יעבור לחשבון הבנק של אינטרלוד. בתוך כשלושה שבועות צפויות כל הבדיקות להסתיים, ואז תצא הודעה רשמית בעניין. זהו סבב גיוס ההון הראשון של אינטרלוד מקרן הון סיכון. עד עתה עבדה החברה במודל בוטסטראפ (Bootstrap), במימון עצמי.

הפיתוח הטכנולוגי של אינטרלוד מאפשר להפוך פרסומות, סרטוני רשת, ומשחקי מחשב לקטעי וידאו אינטראקטיביים. הגולשים יכולים להשפיע בלחיצת עכבר על השתלשלות העלילה בסרטונים. באחרונה עלתה החברה לכותרות לאחר שבטכנולוגיה שפיתחה נעשה שימוש בקליפ Keep Your Head Up של הזמר אנדי גראמר. בנוסף, נעשה שימוש בטכנולוגיה של בלוך בסרטון של נוקיה, שהופק כחלק ממסע קידום המכירות לטלפונים החדשים של החברה.



תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות
*#
בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו