בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו
 

אתם מחוברים לאתר דרך IP ארגוני, להתחברות דרך המינוי האישי

טרם ביצעת אימות לכתובת הדוא"ל שלך. לאימות כתובת הדואל שלך  לחצו כאן

לקרוא ללא הגבלה, רק עם מינוי דיגיטלי בהארץ  

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

קצרים

תגובות

>>> מותג ליפטון משיק פעילות ייחודית בהשקעה של מיליון שקל בשיתוף עם אתרי האינטרנט mako, וואלה ונענע10. במסגרת שיתוף הפעולה נבנו באתרים אזורים ייחודיים שיספקו לגולשים תוכן בנושא תרבות בזמן הפסקת התה שלהם >>> אלי אילדיס נבחר לפרזנטור של רשת ML Men ויוביל קמפיין לצד נועה תשבי. תמורת ההשתתפות יקבל אילדיס 120 אלף דולר לשנה >>> קסטרו יוצאת בקמפיין ג'ינס חדש תחת הסיסמה "The Dark side of the blue", בהובלת גל גדות ויונתן ווגמן. בקמפיין יושקעו 2 מיליון שקל >>> דודי בלסר, ארקדי דוכין, גלית לוי ואביב משה יקחו חלק בקמפיין חדש של מפעל הפיס תחת הסיסמה "זכייה בחישגד לא תאפשר לך להגשים את כל החלומות, אבל היא תאפשר לך להגשים חלום שתמיד רצית". בקמפיין יושקעו 4 מיליון שקל >>> מותג העוגיות Oreo והתוכנית "היפה והחנון" ישתפו פעולה בקמפיין חדש בהשקעה של 1.2 מיליון שקל, שבמסגרתו יוזמנו גולשים להעלות תצלומים שבהם הם אוכלים את העוגייה >>> רשת elite coffee מקבוצת שטראוס משיקה תפריט משקאות חורף תחת הקונצפט "פיתויי חורף מתוקים", שיציע משקאות קפה בשילוב שוקולד עלית >>> רשת IDdesign תעניק אייפד ללקוחות שירכשו בחנויותיה ביותר מ-10,000 שקל



תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות

כתבות שאולי פספסתם

*#
בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו