בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו
 

אתם מחוברים לאתר דרך IP ארגוני, להתחברות דרך המינוי האישי

טרם ביצעת אימות לכתובת הדוא"ל שלך. לאימות כתובת הדואל שלך  לחצו כאן

לקרוא ללא הגבלה, רק עם מינוי דיגיטלי בהארץ  

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

ההגה בידיים שלהם

תגובות

אחרי שבמשך ארבע עונות נהגו משתתפי התוכנית "מובילים על קרח דק" בדרכים הכי מסוכנות באמריקה, כעת הם יצאו להודו ולהימלאיה לאתגר אמיתי - לנוע במשאית מגושמת ולא בטיחותית בדרכים עתיקות, תלולות, משובשות וצרות. בסדרה זו, המשודרת בכל ימות השבוע בערוץ ההיסטוריה, נראים צוות הנהגים נוסעים בכבישים צרים במשאיות טאטא 1613 שהן לא יותר מ"מנוע ועליו מבנה".

"הסיכוי להיהרג הוא ממש גדול", אומר אחד הנהגים בהתלהבות. והוא צודק. בדרכים בהודו, שמשם יוצאים הנהגים עם המשאיות הצבעוניות שלהם, נהרג בממוצע אדם אחד בכל 4.5 דקות, כך נאמר בסרט. המסלול ממנלאי לקילנוג, למשל, כולל כבישים לא מרומזרים, מפולות אבנים ותנאי אקלים קשים ביותר. הנהגים נוסעים דרך מצוקים בגובה 300 מטרים, במקומות ללא מעקות בטיחות, כשהכביש רחב אך במעט מהמשאית עצמה, כשכל העת הם נוהגים בצד הנגדי מזה שהם מורגלים אליו.

הנסיעה הזאת אינה רק לצורכי ספורט אתגרי וצילומי סדרת טלוויזיה, יש לה מטרה - להעביר משאות לכפרים מנותקים. את השיירה של המשאיות עוצרים אנשים כדי לצלם את הנהגת ליסה. מעולם לא ראו אשה נוהגת במשאית. המשימה הזאת, לדעת אחד הנהגים, "לא נועדה לאנשים שפויים". אחד מהם באמת לא חוזר.

"מובילים להימלאיה: דרך המוות". ערוץ ההיסטוריה, 22:10



"מובילים להימלאיה: דרך המוות". לא לאנשים שפויים



תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות
*#
בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו