בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו
 

אתם מחוברים לאתר דרך IP ארגוני, להתחברות דרך המינוי האישי

טרם ביצעת אימות לכתובת הדוא"ל שלך. לאימות כתובת הדואל שלך  לחצו כאן

לקרוא ללא הגבלה, רק עם מינוי דיגיטלי בהארץ  

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

צפי ההכנסות של פייסבוק: 5.7 מיליארד דולר בתוך שנתיים

הכנסות פייסבוק זינקו ב-150% ב-2010 ? כעת החברה מבקשת מהגולשים שיספרו לה היכן הם גרים, כדי לצמוח בהכנסות מפרסום מקומי ? סטארבאקס מאמצת את המטבע הסלולרי וגם גולשי אייפד מעדיפים שלא לשלם על תוכן - ולספוג פרסומות

תגובות

הכנסות פייסבוק מפרסום הסתכמו ב-1.86 מיליארד דולר ב-2010

>> הכנסות פייסבוק מפרסום הסתכמו ב-1.86 מיליארד דולר ב-2010 - עלייה של 150% לעומת 2009; על פי הערכות, כ-650 מיליון דולר הכנסות פייסבוק הן מחוץ לארה"ב. את ההערכות פירסמה חברת המחקר eMarketer.

ב-eMarketer צופים שהכנסות פייסבוק ב-2011 יסתכמו ב-4.05 מיליארד דולר, זינוק של כ-120%, ושההכנסות מארה"ב ומשאר העולם כמעט ישתוו. הערכות אלה - ובמיוחד ההכנסות מחוץ לארה"ב - הם עדות לתחרות הגוברת בין פייסבוק לגוגל.

(18.1.11 ,Advertising Age, 17.1.11 .eMarketer)

פייסבוק דוחקת במשתמשיה לספר לה איפה הם גרים

>> הפוקוס המתעצם על פרסום מקומי, הנובע גם מהמגוון הגדל והולך של אפליקציות העושות שימוש במיקומם הפיזי של הגולשים, מעודד את פייסבוק לבקש ממשתמשיה לעדכן מידע זה. משתמשים רבים ראו בימים האחרונים הודעה במסך הפייסבוק שלהם המבקשת מהם להגדיר את העיר שבה הם גרים. כל היענות כזו מגדילה את היכולת של פייסבוק למכור פרסום מקומי - ומגדילה את ההכנסות שלה.

(18.1.11 ,Christopher Heine, ClickZ)

סטארבקס מאפשרת ללקוחות לשלם באמצעות טלפונים ניידים

>> במקום שהיוזמה תגיע מצד ספק טכנולוגיה, סטארבקס עושה זאת בעצמה: רשת בתי הקפה השיקה אפליקציות לאייפון ולבלאקברי, שמאפשרת ללקוחות לשלם עבור המוצרים שרכשו בקופה. האפליקציה מאפשרת טעינה מוקדמת של כסף והחיוב נעשה באמצעות ברקוד שהאפליקציה מציגה למסך ושנסרק על ידי הקופאי.

(19.1.11 ,Ryan Kim, GigaOM)

רשתות חברתיות: כל כך הרבה מנויים - כל כך מעט הכנסות

>> על אף שסך החברים ברשתות חברתיות בעולם צפוי לעלות השנה לראשונה ליותר ממיליארד איש, הכנסות הרשתות החברתיות מפרסום צפויות להיות פחות מאחוז אחד מסך ההוצאה העולמית על פרסום; כך עולה מנתונים של דלויט. עוד עולה מהנתונים שההכנסות מפרסום למנוי יצמחו אבל בשיעור מועט, וב-2011 יגיעו בקושי ל-4 דולרים למנוי לשנה.

(18.1.11 ,Deloitte, paidContent.org)

משתמשי אייפד מעדיפים פרסומות על תשלום לתוכן

>> 86% מהנשאלים בסקר שנערך על ידי Knowledge Networks השיבו שיעדיפו להיחשף לפרסום על מנת לקבל גישה חופשית לתכנים כגון תוכניות טלוויזיה, מגזינים וכתבות עיתונאיות. משתמש אייפד ממוצע הוריד והתקין 24 אפליקציות, שמהן כרבע הן אפליקציות בתשלום.

(17.1.11 ,Edmund Lee, Advertising Age)

טבלת הווידיאו הוויראלי של AdAge

קראפט גייסה חסר בית כפרזנטור למקרוני - ויצרה סנסציה

>> הסנסציה סביב עלייתו לגדולה של טד וויליאמס ממעמד של חסר בית לפרזנטור של מותגי ענק הגיעה השבוע לטבלה של AdAge. וויליאמס הוא קריין הרקע בסרטון של קראפט למקרוני בגבינה, שנכנס הישר למקום השישי בטבלה. במקום הראשון סרטון חדש של מיקרוסופט, לאופיס 2010.

(20.1.11 ,Michael Learmonth, Advertising Age)

הסרטונים שהכו גלים

הסרטונים הוויראליים הנצפים ביותר השבוע

1. מיקרוסופט מחברת משפחת חוואים לאופיס החדש שלה, ומדלגת הישר למקום הראשון בדירוג סרטוני הווידיאו הנצפים השבוע, עם יותר ממיליון צפיות. שם הסרטון: Make It Great

2. הכניסה של איש ההייניקן למסיבה הכניסה את הווידיאו ששיחררה החברה למקום השני בדירוג, עם 975 אלף צפיות. שם הסרטון: The Entrance

3. סרטון התינוקות המרקדים של יצרנית המים המינרליים אוויאן ממשיך לככב ברשימת הצפיות. שם הסרטון: Live Young

4. הסרטון של נעלי DC, בכיכובם של נהג הפעלולים קן בלוק וצמד הראפ הקול קידס, מוסיף לרתק את הגולשים. שם הסרטון: Gymkhana Three

5. הסרטון החדש של בלנד-טק. והפעם - האם הבלנדר יוכל לבקבוק אולד ספייס? 685 אלף גולשים רצו לראות. שם הסרטון: Will it Blend?



תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות

כתבות שאולי פספסתם

*#
בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו