בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו
 

אתם מחוברים לאתר דרך IP ארגוני, להתחברות דרך המינוי האישי

טרם ביצעת אימות לכתובת הדוא"ל שלך. לאימות כתובת הדואל שלך  לחצו כאן

לקרוא ללא הגבלה, רק עם מינוי דיגיטלי בהארץ  

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

תה עם עוגיות: קבוצת ויסוצקי רוכשת את לחמי

היקף הפעילות השנתי של לחמי מוערך ב-50 מיליון שקל. יו"ר ויסוצקי, שלום זידלר: בתוך שנתיים-שלוש נכפיל את היקף הפעילות

תגובות

<<קבוצת ויסוצקי מתרחבת בשוק המזון ורוכשת את חברת לחמי, העוסקת בייצור עוגות ועוגיות, מידי סטף ורטהיימר ומשפחת זוהר. היקף הפעילות השנתי של החברה הוא 50 מיליון שקל (כולל יצוא).

שלום זידלר, יו"ר ויסוצקי, צופה כי בשנתיים-שלוש הקרובות יכפיל עצמו היקף הפעילות ל-100 מיליון שקל. צמיחה זו תתבצע, לדבריו, בעזרת מערכת הפצה ומכירות שיש לקבוצה. "יש הרבה מותגים שזקוקים לטיפול אישי בהרבה. בזכות חוזקו של המותג ויסוצקי, יש לנו היכולת והקשרים לשפר את מערך ההפצה של המוצרים של לחמי. יש לנו שם טוב בתור משתפי פעולה בקמעונות, וככאלה יש לנו בהחלט יכולת לשפר את נתח השוק של המותג", אמר זידלר.

מנתוני ליימן שליסל, שעד כה הפיצה את מוצרי לחמי, עולה כי נתח השוק של לחמי בישראל בקטגוריית עוגיות יבשות פרימיום, עם היקף מכירות כספי של 37 מיליון שקל, היה 21% ב-2010. בקטגוריית עוגות שמרים החזיקה החברה בנתח של 30% מהשוק, מתוך קטגוריה של 54 מיליון שקל.

לחמי מייצאת ומשווקת את תוצרתה תחת המותג Elsa's Story בארה"ב, קנדה, אוסטרליה, גרמניה, רוסיה, בריטניה ומדינות נוספות באירופה, ברשתות מובילות כמו: Sam's Club ,Costco ,Tesco ,Whole Foods , Target

זוהי ההתרחבות השנייה של ויסוצקי בשוק המזון. לפני כשנתיים רכשה את השליטה בבית הבד זיתא, המייצר מוצרי שמן זית. לדברי זידלר, מותג זיתא אחז במועד הרכישה ב-6%-8% מהשוק, ואילו כיום הוא מחזיק בכ-22%.

באחרונה ניהלה ויסוצקי משא ומתן לרכישת בייגל בייגל מיוניליוור, אך המהלך לא צלח. "לא כל מה שאתה רוצה אתה יכול לקבל", אמר זידלר. "בדיעבד, אני יכול להגיד שבייגל בייגל לא נמצאת בעיני באותה רמת פרימיום ואיכות כמו זו שבה נמצאת לחמי".

לדבריו, "כחלק מהאסטרטגיה העסקית אנחנו מחפשים מזה כשלוש שנים להרחיב את הפעילויות במקום שאנחנו יכולים להביא לידי ביטוי את היכולות שלנו ולהפוך לקבוצת מזון גדולה. לחמי זה מותג מוכר, חברה ותיקה שיצרה לעצמה מעמד ותדמית של מוצרי מאפה באיכות גבוהה".

לגבי השאלה אם נראה בעתיד הקרוב התרחבות לתחומי מזון נוספים, עונה זידלר בשלילה: "אנו עוד צריכים לבלוע בבת אחת התרחבות של חברה עם פעילות של 50 מיליון שקל בשנה. זאת חברה שצריך להשקיע בה, שזקוקה למתיחת פנים".



תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות

כתבות שאולי פספסתם

*#
בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו