בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו
 

אתם מחוברים לאתר דרך IP ארגוני, להתחברות דרך המינוי האישי

טרם ביצעת אימות לכתובת הדוא"ל שלך. לאימות כתובת הדואל שלך  לחצו כאן

לקרוא ללא הגבלה, רק עם מינוי דיגיטלי בהארץ  

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

סלקום תשיק שירות מוסיקה בסטרימינג תחת השם ווליום

בלעדי השירות יאפשר האזנה למוסיקה מכל מכשיר בעל חיבור לאינטרנט, ויתחרה ב-Musix של פלאפון

תגובות

<<התחרות בזירת המוסיקה בסלולר מתחממת: בעוד כחודש תשיק סלקום את שירות המוסיקה ווליום, שייאפשר להאזין למוסיקה בסטרימינג (ללא הורדה) מכל מכשיר עם חיבור לאינטרנט. המוצר יתחרה בשירות המוסיקה הקיים של פלאפון, Musix, שנגיש רק ללקוחות החברה.

שירות ווליום של סלקום יעלה 20-25 שקל בחודש. ללקוח בשירות תהיה גישה לקטלוג מוסיקה רחב, עם מאות אלפי שירים. במסגרת התשלום, הוא יוכל להאזין לשירים ללא הגבלה מכל מחשב או טלפון נייד שמחובר לאינטרנט. עם זאת, השירים אינם ניתנים לשמירה או להעברה בין לקוחות.

ווליום הוא השם שבו סלקום משתמשת לאירועים שיווקיים, בעיקר לעולם הצעירים והמוסיקה. החברה ליוותה את גמר "כוכב נולד" עם "ווליום כנרת" וקיימה גם את "פסטיבל ווליום ערד" באוקטובר 2009. גם מרכזי המוסיקה של החברה בפריפריה מכונים "מרכזי ווליום".

סלקום אינה הראשונה שפועלת בזירת המוסיקה הדיגיטלית. פלאפון היתה החלוצה עם Musix, שהושק ביוני 2009, ולו 135 אלף מנויים. כיום יש ב-Musix יותר מ-600 אלף שירים, והכנסות פלאפון מהשירות הן יותר מ-20 מיליון שקל בשנה. באחרונה פורסם ב-TheMarker כי גם פורטל וואלה מפתח שירות מוסיקה בסטרימינג עם NMC, וגם אתר ynet מפתח שירות מוסיקה מתחרה.

סלקום הקימה את השירות עם חברת התוכן שלה לוגיה. מי ששימש יועץ לפרויקט הוא אלון לוין, שבעבר הקים שירות מוסיקה עברי בשם youzik. לווליום יהיו מגוון תכונות כמו יכולות ממשק עם רשתות חברתיות ושיתוף חברים בהאזנה לשירים דרך פייסבוק.

שוק המוסיקה בסלולר בישראל מגלגל יותר מ-150 מיליון שקל בשנה. לפי הערכות, 200-300 אלף איש מנויים לחבילות מוסיקה של חברות הסלולר - במודל סטרימינג או במודל הורדה (כמו בפרטנר). גם בעולם שירותי המוסיקה בסטרימינג נמצאים במגמת התחזקות, עם מיזמים כמו GrooveShark ו-Spotify, שמחליפים בהדרגה את רכישת הדיסקים בחנויות.

מסלקום נמסר בתגובה כי פרטים מלאים על שירות המוסיקה יינתנו בעת ההשקה.




תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות

כתבות שאולי פספסתם

*#
בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו