בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו
 

אתם מחוברים לאתר דרך IP ארגוני, להתחברות דרך המינוי האישי

טרם ביצעת אימות לכתובת הדוא"ל שלך. לאימות כתובת הדואל שלך  לחצו כאן

לקרוא ללא הגבלה, רק עם מינוי דיגיטלי בהארץ  

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

כאן יודעים לשרת

תגובות

>> באחרונה הוכרזו הזוכים בפרס המי"ל (המרכז הישראלי לניהול) למצוינות בשירות ל-2010. זוהי השנה התשיעית שבה מוענקים פרסים לנותני השירות במשק ובמגזר הציבורי בישראל.

בקטגוריית מערך שירות לקוחות כשותף עסקי אסטרטגי ומוביל שינויים זכו קבוצת ישראכרט וקבוצת תדהר; בקטגוריית שימור עובדי שירות לקוחות זכתה חברת אלקטרה מוצרי צריכה; בקטגוריית מקצוענות וחדשנות בשירות לקוחות, זכו שירותי בריאות כללית וקבוצת תדהר; בקטגוריית שימור וחוויית לקוח זכתה אלקטרה מוצרי צריכה; בקטגוריית נגישות בשירות, זכתה מכבי שירותי בריאות.

הזוכים הוכרזו במסגרת הכנס השנתי של הפורום הבכיר לשירות לקוחות של המי"ל. הזוכים נבחרו על ידי צוות שופטים המונה מעל 30 חברים ביניהם סמנכ"לי שרות, אנשי אקדמיה ויועצים בתחום השירות.



תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות
*#
בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו