בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו
 

אתם מחוברים לאתר דרך IP ארגוני, להתחברות דרך המינוי האישי

טרם ביצעת אימות לכתובת הדוא"ל שלך. לאימות כתובת הדואל שלך  לחצו כאן

לקרוא ללא הגבלה, רק עם מינוי דיגיטלי בהארץ  

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

אשת השיווק של ינואר: עינת פורטוגלי מפוקס

איגוד השיווק הישראלי בחר בסמנכ"ל השיווק והפרסום של רשת האופנה בזכות קמפיין היופי בפשטות: "פורטוגלי הובילה מהלך שהבהיר מי היא פוקס באופן חד וברור"

תגובות

>> עינת פורטוגלי, סמנכ"ל השיווק והפרסום של רשת האופנה פוקס היא אשת השיווק של איגוד השיווק הישראלי לינואר. פורטוגלי זכתה בתואר בזכות הובלת הקמפיין Basic is Beautiful.

המהלך השיווקי שהובילה פורטוגלי כלל קמפיין טלוויזיה שבו נראו הפרזנטורים של פוקס, בר רפאלי ונועם טור, כשהם שרים את השיר Forever Young. לדברי פורטוגלי, פוקס הוא מותג הקז'ואל המוביל בישראל והמהלך האחרון רק חיזק את מעמדו.

באיגוד השיווק הסבירו כי "לאחר שנים של קמפיינים פרסומיים רבים ללא שימוש בסלוגן, בעונה האחרונה הובילה פורטוגלי מהלך תחת סלוגן שמבהיר מי היא פוקס באופן חד וברור ומצהיר בקול רם את מה שכולם יודעים - היופי נמצא בפשטות".

עוד כתבו השופטים כי "בתשעת החודשים הראשונים של 2010 ההכנסות של קבוצת פוקס עלו ב-22.7%, שהם כ-95.4 מיליון שקל, והסתכמו ב-516.1 מיליון שקל. הרווח התפעולי של הקבוצה באותה תקופה היה 10.7% מהמכירות והסתכם ב-55.1 מיליון שקל, לעומת הפסד של 4.4 מיליון שקל ב-2009. הרווח הנקי של הקבוצה בתקופה זו הסתכם ב-38 מיליון שקל, שהם 7.4% מהמכירות, לעומת הפסד של 4.8 מיליון שקל ב-2009".

עוד ציין האיגוד כי הגידול במכירות נרשם על אף כניסתן של שתי רשתות אופנה בינלאומיות גדולות לישראל, גאפ ו-H&M.



תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות

כתבות שאולי פספסתם

*#
בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו