מעל ומעבר למען הסמנכ"ל
בשבוע שעבר קיבל מנכ"ל אל על, אליעזר שקדי, מכתב תלונה מסוכנת נסיעות שהתלוננה על השירות שניתן לשלושה מלקוחותיה. הסוכנת טענה כי הנוסעים היו אמורים להמריא מנמל התעופה היתרו ב-18 בדצמבר, אך טיסתם בוטלה עקב סגירת השדה בגלל מזג האוויר. הנוסעים ביקשו לעבור לטיסת אל על שהמריאה למחרת מנמל התעופה לוטון, אך נאמר להם כי הטיסה מלאה. מי שכן מצאו מקום על הטיסה היו סמנכ"ל מסחר וקשרים תעופתיים באל על, דוד מימון, ושני בניו, שעברו אף הם מהטיסה בהיתרו. עובדי אל על ובני משפחותיהם אינם משלמים על טיסות בחברה.
דובר אל על מסר בתגובה: "אנו מצרים על המכתב שהתקבל באל על בעילום שם. אל על פועלת, פעלה ותפעל תמיד למען נוסעיה בהבנה וברצון טוב. על הטיסה שבוטלה היו נוסעים רבים, ובהם גם דוד מימון. חלק גדול מהנוסעים שהיו רשומים על הטיסה שבוטלה מצאו את מקומם על הטיסה מלוטון, ובהם גם מימון".
תגובות
דלג על התגובותתודה!
תגובתך נקלטה בהצלחה, ותפורסם על פי מדיניות המערכת
באפשרותך לקבל התראה בדוא"ל כאשר תגובתך תאושר ותפורסם.
אנא המתינו……
תודה!
תגובתך נקלטה בהצלחה, ותפורסם על פי מדיניות המערכת
אירעה שגיאה בעת שליחת התגובה
אנא נסה שנית במועד מאוחר יותר