בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו
 

אתם מחוברים לאתר דרך IP ארגוני, להתחברות דרך המינוי האישי

טרם ביצעת אימות לכתובת הדוא"ל שלך. לאימות כתובת הדואל שלך  לחצו כאן

לקרוא ללא הגבלה, רק עם מינוי דיגיטלי בהארץ  

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

AOL - המושיעה של העיתונאים

תגובות

>> במהלך שנים שבהן פיטרו עיתונים חברי מערכת, נמכרו לאילי הון במחירי חיסול או נסגרו, קמה מושיעה מפתיעה לענף ולעובדיו. חברת אמריקה אונליין, שבעברה היתה ספקית האינטרנט הגדולה ביותר בארה"ב, נהפכה בשנתיים האחרונות לאחד ממקורות התעסוקה הגדולים עבור עיתונאים. AOL נאבקת בשנה אחרונה לעבור מתחום הגישה המיושנת לאינטרנט - באמצעות חייגן (Dialup) - להתמקדות בתחום התוכן, הצובר תאוצה. לאחר שנפרדה מטיים וורנר, חברת המדיה הוותיקה, נאבקה AOL לחצוב לעצמה זכות קיום בעולם המדיה.

אחת ההצלחות הבולטות שלה היתה בתחום החדשות המקוונות המקומיות - מיזם Patch (פאץ'), שהושק ב-2009. המיזם הושק עם שלושה אתרי חדשות מקומיים בארה"ב, ובתוך כשנה כבר הגיע לאתר ה-100. פאץ' היה המגייס הגדול של עיתונאים בארה"ב ב-2010, עם 600 שהצטרפו לשורותיו. מספר העיתונאים שהוא מעסיק מוערך כיום ביותר מ-2,000, רבים מהם עורכים בעלי ותק של יותר משש שנים במקצוע.

ל-AOL יש גם אתרי תוכן וחדשות אחרים שבהם היא מעסיקה עיתונאים: אתרי דיילי פייננס ופוליטיקס דיילי, אנדגאדג'ט, וכמובן הרכישה הבולטת הקודמת שלה לפני האפינגטון פוסט: בלוג הטכנולוגיה טקראנץ'. בסך הכל יש לה יותר מ-90 אתרי בלוגים וחדשות.

האיש שמאחורי המאמץ הזה הוא דמות מפתיעה: המנכ"ל טים ארמסטרונג, 40, שעבד בעיתונות ולאחר מכן באתרי אינטרנט. הוא היה מנהל המכירות הראשי של גוגל בארה"ב, שם צבר ניסיון בפיתוח מותג תוכן ושימוש באיתור מידע במנועי חיפוש ורשתות חברתיות. עד כה, כפי שמראות תוצאות הרבעון הרביעי של AOL, מאמציו לא הניבו פירות פיננסיים.



תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות
*#
בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו