בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו
 

אתם מחוברים לאתר דרך IP ארגוני, להתחברות דרך המינוי האישי

טרם ביצעת אימות לכתובת הדוא"ל שלך. לאימות כתובת הדואל שלך  לחצו כאן

לקרוא ללא הגבלה, רק עם מינוי דיגיטלי בהארץ  

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

יש פרסום מוצלח במדיה חברתית - ולא רק בפייסבוק

השבוע נערך הסופרבול הראשון שבו טוויטר שיחק תפקיד מרכזי, לא פחות מהפרסומות והקבוצות המתחרות ? פרסום בפייסבוק לא מבטיח בהכרח תוצאות, הפרסום בפורומים מוצלח יותר ? ומה קורה לחברה שמנסה להצחיק גולשים ומגלה שזה לא משעשע כלל

תגובות

שיעור תקציבי הפרסום במדיה חברתית יותר מ-10% ב-2012

>> ב-2009-2012 תגדל ההוצאה הכוללת על פרסום באינטרנט בארה"ב, אך גם ההוצאה על פרסום במדיה חברתית תעלה. כך עולה מתחזיות של eMarketer. מכיוון ששיעור הצמיחה של השני גבוה יותר, חלקו בסך הפרסום באינטרנט גדל - מ-4.3% ב-2009 ל-10.8% ב-2012.

(2.2.11 ,eMarketer)

כך אירגנה לעצמה רשת האופנה קנת קול תקלה תדמיתית בטוויטר

>> על רקע המהומות במצרים, אנשי השיווק של רשת האופנה קנת קול פירסמו טוויט שחשבו שייסב להם רווחים שיווקיים. בטוויט, כך נכתב, מיליונים מוחים בקהיר והשמועה היא שזה מכיוון שהם שמעו שקולקציית האביב שלנו זמינה באינטרנט. הטוויט זכה לכמות חריגה של ביקורת על חוסר הרגישות, עד שהרשת מחקה את הטוויט וגם התנצלה עליו כמה פעמים.

(4.2.11 ,Karen Costa, Compete Blog)

היכן מוצאות חברות ענק הצלחה במדיה חברתית? לא רק בפייסבוק

>> אמנם פייסבוק היא רשת המדיה החברתית הפופולרית ביותר בשימושן של החברות שבמדד 500 .Inc האמריקאי (61%), אבל הרשת מדורגת במקום הרביעי בלבד בדירוג האתרים שבהם החברות הללו דיווחו על הצלחה על הפעילות שלהן. במקומות הראשונים נמצאים דווקא פורומים, בלוגים ווידיאו און-ליין.

(1.2.11 ,eMarketer)

המפרסמים השתמשו בכלים של מדיה חברתית לקראת הסופרבול

>> כמו בכל שנה, גם עתה הזירה הפרסומית סביב גמר ליגת הפוטבול, הסופרבול, מנותחת בניסיון לאמוד את מצב הענף. השנה, כותב בראיין סטיינברג, מפרסמים רבים מוסיפים לקמפיינים הטלוויזיוניים שכבות מדיה חברתית. למשל אודי, שהוסיפה סימן מזהה לטוויטים שלה (hashtag), שאיפשר לגולשים לעקוב אחר הדיונים באינטרנט סביב הפרסומת.

(31.1.11 ,Brian Steinberg, Advertising Age)

הפרסומות המצליחות ביותר בפייסבוק: של צהובונים ובלוגים

>> שיעור ההקלקה (CTR) הגבוה ביותר בפייסבוק נמדד בפרסומות של צהובונים ובלוגים - 0.165%; כך עולה מניתוח של חברת מדידת הטראפיק Webtrends שבוצע על יותר מ-11 אלף פרסומות. אחריה דורגו קטגוריות מדיה ובידור (0.154%) ומסחר אלקטרוני (0.089%). שיעורים נמוכים נמצאו בבריאות (0.011%), אינטרנט (0.021%) וכנסים (0.028%).

(31.1.11 ,Matt Rosoff, Business Insider)

טבלת הווידאו הוויראלי של AdAge

דוריטוס מזנקת לראש לקראת הסופרבול

>> הסופרבול אינו רק פרסומות במהלך המשחק כי אם גם לקראתו. פפסיקו הכינו סרטון שכזה, שבו השחקן מתגרה בכלבה של חברתו באמצעות צ'יפס של דוריטוס עד שהעלילה מתפתחת למקום די צפוי. הסרטון הזה נכנס לטבלה השבוע - הישר למקום הראשון.

(3.2.11 ,Thomas Pardee, Advertising Age)

שיחת היום

הסרטונים הוויראליים הנצפים ביותר השבוע

1

דוריטוס מתגרה בצופים - וקופצת למקום הראשון עם כ-1.5 מיליון צפיות. שם הסרטון: 2011 Crash the Super Bowl

2

מרצדס, עם מכונית המונעת על ידי ציוצי הגולשים, הגיעה ל-1.4 מיליון צפיות. שם הסרטון: Tweet Race

3

נייקי מגייסת את שחקן הכדורסל לברון וסוחפת כמיליון צופים. שם הסרטון: LeBron Rise

4

התינוקות של אוויאן מים מינרליים לא יורדים ממסכי המחשב בעולם. מיליון צפיות שבועיות. שם הסרטון: Live Young

5

הבמאי המפורסם רידלי סקוט משלב מוחות עם LG ויוטויב. 800 אלף צפיות. שם הסרטון: Life in a Day





תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות
*#
בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו