בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו
 

אתם מחוברים לאתר דרך IP ארגוני, להתחברות דרך המינוי האישי

טרם ביצעת אימות לכתובת הדוא"ל שלך. לאימות כתובת הדואל שלך  לחצו כאן

לקרוא ללא הגבלה, רק עם מינוי דיגיטלי בהארץ  

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

קומסקור: המסחר המקוון בארה"ב צמח ב-9%

תגובות

>> 2010 היתה שנת ההתאוששות מהמיתון בעבור מגזר המדיה הדיגיטלית בארה"ב -כך עולה מדו"ח חדש שפירסמה חברת המדרוג באינטרנט קומסקור. המסחר האלקטרוני צמח ב-9% לעומת 2009, והסתכם ב-227.6 מיליארד דולר בארה"ב.

ענף המדיה החברתית המשיך במגמת הפריחה שלו, כש-90% מהגולשים האמריקאים מבקרים באתר מדיה חברתית כלשהו לפחות פעם בחודש, ובממוצע מבלים יותר מארבע שעות בחודש ברשתות חברתיות. למעשה, שמינית מזמן הגלישה מוקדש לרשתות חברתיות. בנוסף לענפי האינטרנט הצעירים שנהנו מצמיחה בשנה שעברה, גם שוק החיפושים באינטרנט צמח ב-12%.

"2010 היתה שנה חיובית לענף המדיה הדיגיטלית בארה"ב, הודות להתאוששות המכירות הקמעוניות המקוונות, גידול בביקוש לפרסום מקוון וזינוק בצריכת התוכן במגוון פלטפורמות דיגיטליות", אמר יו"ר קומסקור, ג'יאן פולגוני.

חלק בלתי מבוטל מהגידול במגוון תחומי האינטרנט נבע מהניוד הגדל והולך שלה, עם צמיחת שוק הטלפונים החכמים והשקת האייפד - הטאבלט של אפל.

לפי קומסקור, 25% ממשתמשי הסלולר בארה"ב מחזיקים כיום בטלפון חכם, ול-50% יש טלפונים ניידים מהדור השלישי. כ-47% ממנויי הסלולר בארה"ב מתחברים כיום באמצעות הטלפון לאינטרנט - עלייה של 8% לעומת 2009.

מספר המודעות הגרפיות זינק ב-23% בדצמבר 2010 לעומת דצמבר 2009, הודות לגידול בפרסום ברשתות חברתיות, המהווה כיום שליש מכלל המודעות הגרפיות. בסך הכל ב-2010 נחשפו גולשים באינטרנט ל-4.9 טריליון מודעות גרפיות.

בדצמבר 2010 האמריקאי הממוצע בילה יותר מ-14 שעות בצפייה בווייאו מקוון. גידול של 8% לעומת השנה הקודמת - ושיא כל הזמנים.



תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות

כתבות שאולי פספסתם

*#
בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו