בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו
 

אתם מחוברים לאתר דרך IP ארגוני, להתחברות דרך המינוי האישי

טרם ביצעת אימות לכתובת הדוא"ל שלך. לאימות כתובת הדואל שלך  לחצו כאן

לקרוא ללא הגבלה, רק עם מינוי דיגיטלי בהארץ  

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

ערוץ 10 הכפיל את היקף החסויות ל"הישרדות 5" - ל-4 מיליון שקל

בלעדי בין נותני החסות: לוריאל, סופר-פארם ואורביט. מעניקת הפרס הגדול בסך מיליון שקל: רשת האסתטיקה 4MP

תגובות

<<ערוץ 10 גייס חמישה נותני חסות מרכזיים לעונה החמישית של "הישרדות". ל-TheMarker נודע כי העונה שתושק הערב תכלול חמישה נותני חסות: לוריאל, סופר פארם, אורביט, 4MP וביטוח ישיר. 4MP, רשת לענייני אסתטיקה, תהיה זו שתעניק את הפרס הגדול לזוכה בסך מיליון שקל, ואילו ביטוח ישיר תעניק את פרס חביב הקהל. לפי הערכות, הסכום הכולל מחסויות שגויס בעונה זו של הישרדות יסתכם ב-4 מיליון שקל.

בערוץ 10 מתגאים בכמות החסויות ואומרים כי "מדובר בהיקף כספי כפול מזה שהערוץ גייס בעונות הקודמות של 'הישרדות'". בעונה הנוכחית הערוץ שינה את האסטרטגיה שנקט בה בעונות הקודמות - שבמסגרתה הגביל את כמות נותני החסות העיקריים לשניים בלבד: נותן את הפרס הראשי ומעניק פרס חביב הקהל. בעונה זו איפשר הערוץ ליותר חברות לקחת חלק בתוכנית.

בעונה החמישית של "הישרדות"יהיו שני חידושים נוספים: המתמודד הראשון יודח כבר בפרק ההשקה; חידוש נוסף נוגע להחלטת השיבוץ שבמסגרתה ישודרו שני פרקים ברצף מדי שבוע - בימים ראשון ושני.

סמנכ"ל הסחר והמכירות בערוץ 10, דן רון, אמר כי "כבר במהלך 2010 הצבנו לעצמנו יעד שאפתני לגוון ולהגדיל בהדרגה את מספר המפרסמים שעמם אנחנו עובדים באופן שוטף, וזה נדבך חשוב באסטרטגיה המסחרית של הערוץ ב-2011".

בערוץ מקווים להצלחת העונה הנוכחית של הישרדות, זאת לאחר שהעונה הקודמת, ששודרה במקביל למונדיאל, זכתה לרייטינג ממוצע של 12.9% בלבד בכלל האוכלוסייה.



תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות
*#
בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו