בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו
 

אתם מחוברים לאתר דרך IP ארגוני, להתחברות דרך המינוי האישי

טרם ביצעת אימות לכתובת הדוא"ל שלך. לאימות כתובת הדואל שלך  לחצו כאן

לקרוא ללא הגבלה, רק עם מינוי דיגיטלי בהארץ  

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

שיתוף צרכנים במדיה חברתית עולה מדרגה: הגולשים מנהלים מו"מ בווידאו בשידור חי

תגובות

>> בשבוע שעבר החליט דורי בן ישראל, פרסומאי דיגיטל עצמאי, שהוא עובר חברת סלולר. לבן ישראל יש שני מכשירי סלולר עסקיים, בלאקברי ואייפון, של סלקום. לטובת המו"מ מול חברות הסלולר גייס את המדיה החברתית.

ביום רביעי בשעות הצהריים הוא העלה את הסטטוס הבא: "היום בשעה 17:30 אתם מוזמנים לקחת חלק בשיחות השדרוג של הסלולרי שלי עם נציגי שירות הלקוחות של ספקיות הסלולר השונות. השיחה תועבר בשידור חי". הפנייה נועדה ליותר מ-1,500 חבריו בפייסבוק, ואלפי הגולשים בבלוג שהוא מנהל, "המזבלה".

כשהגיע המועד, הוא חיבר מצלמת וידיאו לשידור רשתי כשברקע מאות גולשים מקשיבים ומגיבים. כך זה התנהל: ב-20 הדקות הראשונות הוא המתין על הקו לספקית הנוכחית שלו, סלקום, אך לא זכה לתגובה. את 20 הדקות הבאות הוא בילה בניסיון לקבל הצעת מחיר מפרטנר, אך גם הם לא ענו.

בכל הזמן העסיק בן ישראל את הגולשים והם אותו. "אפשר להצטרף לריאליטי? גם אני רוצה לעבור חברת סלולר", כתב לו גולש אחד. גולש אחר הצטרף גם הוא לשידור החי וכתב "אני עוקב אחר השיחות, נראה מי תתן את המחיר הטוב ביותר". אחר המליץ לו לחכות לספקית רמי לוי, "שם בטח יענו מהר", הוא כתב.

תוך כדי ניהל בן ישראל מיני תוכנית אירוח בביתו, כשהוא מעלה גולשים על קו הטלפון ומשוחח אתם בשידור חי. לאחר שנואש גם מפלאפון, שהיו הראשונים לענות אבל לא היו מוכנים לתת הצעת מחיר בו-במקום, הציעו הגולשים לחייג לחברת הסלולר הפלסטינית פלטל - אולי ממנה יצליח לקבל הצעת מחיר.

בן ישראל והגולשים לא התייאשו. הם ניסו לחייג גם למירס, שם הופתעה הנציגה לשמוע שהוא רוצה לעזוב את סלקום ולעבור אליהם. שוב ושוב הסביר לה בן ישראל שהוא רציני לגמרי. "יש לי חשבון חודשי של כ-700 שקל בכל אחד מהמכשירים וכבר נואשתי מניסיון לקבל הצעות מחיר מאחרים", הסביר לה. השיחה הסתיימה בכך שהיא הסבירה שכל העובדים שיכולים לתת לו הצעת מחיר נמצאים ביום כיף, "ושיחזרו אליו מחר".

בשלב זה הציעו הגולשים שינסה את מזלו מעבר לים "כי בישראל כולם מזלזלים בו". אחד מהם העלה את מספר שירות הלקוחות של חברת T מובייל האמריקאית. שם ענו לו תוך פחות מ-20 שניות, ובתוך פחות מ-2 דקות היתה לו הצעת מחיר לשיחות מישראל לארה"ב ומשם לכאן כלקוח. "חבל שזה קצת יקר, אחרת הייתי עובר מיד אליהם", אמר בשידור.

החברה היחידה שחזרה אליו במהלך השידור היתה סלקום, שנציגת מכירות שלה התקשרה אליו לאחר כמעט שעה מאז שהשאיר לחברה הודעה. כדי לדבר עם סלקום, כמו גם עם פרטנר, המתין בן ישראל כ-25 דקות על הקו, כשהוא - ועשרות הגולשים שממתינים עמו - מאזינים לג'ינגלים ולפרסומות של החברות.

"חשוב לנו מאוד לתת לך את השירות הטוב ביותר ואת הצעת המחיר הטובה ביותר. אתה לקוח עסקי חשוב", אמרה לו נציגת השירות של סלקום בטון חביב. "אין בעיה", ענה לה בן ישראל. "יש לי רק בקשה אחת קטנה, תמתיני לי 25 דקות על הקו. אני אפילו אשים לך מוזיקה טובה ברקע, ונדבר לאחר מכן. בסדר?" היא כמובן סירבה להמתין, ובכך נגמרה הסאגה בת יותר משעה, שבמסגרתה ביקש בן ישראל לקבל הצעת מחיר לשני מכשירים עסקיים בחברות הסלולר בשידור חי ברשת.



תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות
*#
בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו