בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו
 

אתם מחוברים לאתר דרך IP ארגוני, להתחברות דרך המינוי האישי

טרם ביצעת אימות לכתובת הדוא"ל שלך. לאימות כתובת הדואל שלך  לחצו כאן

לקרוא ללא הגבלה, רק עם מינוי דיגיטלי בהארץ  

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

משרד התיירות משיק קמפיין לישראל בערוץ יורוספורט

תגובות

>> משרד התיירות ייצא בחודש הבא לראשונה בקמפיין שיווקי בינלאומי באחד מערוצי הספורט המובילים בעולם - יורוספורט. בערוץ צופים מדי יום יותר מ-89 מיליון איש ברחבי העולם. חלק הארי של הצופים - 72 מיליון איש - הם אזרחי מדינות אירופה.

הקמפיין יימשך חודש וחצי ויכלול כ-340 פרסומות במקבצים של שלוש-ארבע פרסומות ביום, באורך של 30 שניות כל אחת. הפרסומות ישודרו בסמוך לאירועי ספורט מרכזיים שמסקר הערוץ, הזוכים לשיעורי צפייה גבוהים של קהל מגוון ממדינות רבות. בנוסף, יופיעו קישורים לקמפיין באתרי האינטרנט השונים שמפעיל הערוץ. בתחילת ספטמבר יעלה הקמפיין שוב למשך תקופה דומה. העלות הכוללת של הקמפיין מסתכמת בכ-2.5 מיליון שקל.

הקמפיין החדש פונה בעיקר לקהל יעד אירופי מגוון, בגילאים שונים, המתעניין בספורט, משקיע בתרבות פנאי ובעל אמצעים לתיור וטיול בעולם. עירית רוזנבלום




תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות

כתבות שאולי פספסתם

*#
בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו