בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו
 

אתם מחוברים לאתר דרך IP ארגוני, להתחברות דרך המינוי האישי

טרם ביצעת אימות לכתובת הדוא"ל שלך. לאימות כתובת הדואל שלך  לחצו כאן

לקרוא ללא הגבלה, רק עם מינוי דיגיטלי בהארץ  

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

הרשת החברתית הגדולה בסין תגייס חצי מיליארד דולר בדרך להנפקה ראשונה לציבור

תגובות

>> Renren.com, שירות הרשתות החברתיות הגדול בסין, מתכונן להנפקה ראשונה לציבור (IPO) בארה"ב ולגיוס חצי מיליארד דולר, לדברי שלושה גורמים המקורבים לתוכנית.

לפי הגורמים, הבנקים המנהלים את ההנפקה הם מורגן סטנלי, דויטשה בנק וקרדיט סוויס והיא עשויה להתרחש כבר ביוני. החברות המעורבות לא מסרו תגובה.

לרנרן יותר מ-160 מיליון משתמשים רשומים, לפי נתוני חברת אנלסיס אינטרנשונל בבייג'ין. האתר עשוי להשתמש בהכנסות מההנפקה כדי למשוך יותר גולשים, במסגרת התחרות הקשה עם שתי חברות מקומיות גדולות אחרות - באידו, המכונה גם "גוגל הסינית", וטנסנט הולדינגס. רנרן ("כולם" בסינית), היא בעלת מאפיינים דומים לפייסבוק, שנחסמה על ידי הממשל הסיני.

אף אחת מהרשתות החברתיות האמריקאיות לא הונפקה עדיין בבורסה, למרות הגאות בפופולריות שלהן ובהכנסותיהן. מצב זה גרם להצטברות של ביקוש רב בקרב משקיעים. לינקדאין, שהכריזה בחודש שעבר על כוונתה לגייס 175 מיליון דולר בהנפקה ראשונה לציבור, עשויה להיות הרשת הראשונה שתונפק בורסה. הפרסום ברנרן הוכפל מדי שנה מאז החל האתר לשווק שטחי פרסום ב-2008, לדברי דונה לי, מנהלת אסטרטגיית שיווק ומדיה בחברה, מוקדם יותר החודש. שוק הפרסום המקוון בסין צפוי לשלש עצמו ולהגיע לכ-13 מיליארד דולר עד 2014, להערכת סאסקויהאנה אינטרנשונל גרופ.



תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות

כתבות שאולי פספסתם

*#
בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו