בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו
 

אתם מחוברים לאתר דרך IP ארגוני, להתחברות דרך המינוי האישי

טרם ביצעת אימות לכתובת הדוא"ל שלך. לאימות כתובת הדואל שלך  לחצו כאן

לקרוא ללא הגבלה, רק עם מינוי דיגיטלי בהארץ  

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

יצרנית המשחקים זינגה קרובה לגיוס לפי שווי של 10 מיליארד ד'

יצרנית המשחקים החברתיים מנהלת מגעים לגיוס פרטי של חצי מיליארד דולר בדרך להנפקה ראשונה לציבור ב-2012

תגובות

>> זינגה, יצרנית כמה מהמשחקים החברתיים הפופולריים ברשת, נמצאת במגעים מתקדמים להשקעה שעשויה להעניק לחברה שווי של כ10- מיליארד דולר. עסקה שכזו עשויה אף לסלול את הדרך להנפקה בשנה הבאה.

החברה מנהלת מגעים עם חברות קרנות הנאמנות טי. רואו פרייס ופידליטי אינווסטמנטס, כמו גם משקיעים אחרים, בסבב גיוסים בקרבת 500 מיליון דולר, לדברי שני אנשים המקורבים למגעים. זינגה אף שוקלת הגשת בקשה להנפקה ראשונה לציבור (IPO) כבר ברבעון הראשון של 2012, לדברי שני מקורות נוספים.

עסקה שכזו תגביר את הדיון בשאלה האם חברת האינטרנט מהירות הצמיחה האלו זוכות להתלהבות גדולה מדי. פייסבוק, הרשת החברתית הגדולה בעולם, גייסה 1.5 מיליארד דולר בינואר באמצעות עסקה עם גולדמן סאקס שהעניקה לה שווי של 50 מיליארד דולר. אתר הרכישות הקבוצתיות גרופון גייסה בינואר 950 מיליון דולר כאשר עם משקיעיה נמנו גם טי. רואו פרייס ופידליטי. גרופון שוקלת הנפקה ראשונה לציבור שתעניק לה שווי של 15 מיליארד דולר או יותר, לדברי מקורבים לחברה. הרשת החברתית לינקד אין הגישה כבר בקשה להנפקה ראשונה לציבור. זינגה התבררה כאחת החברות מהירות הצמיחה באינטרנט, בהובלת משחקים פופולריים כמו פארמוויל וסיטיוויל.

סיטיוויל, שהושק בדצמבר, מאפשר למשתמשים ליצור ולנהל ערים וירטואליות, בהן הם מקימים בניינים וגובים מסים. סיטיוויל הוא המשחק המוביל בפייסבוק, עם 96 מיליון משתמשים פעילים בחודש, ופארמוויל הוא השני, עם 51 מיליון משתמשים פעילים. סך המשחקים של זינגהמושכים יותר מ275- מיליון משתמשים בחודש בפייסבוק, ותורמים משמעותית להכנסותיה של פייסבוק. הכנסות זינגה עצמה מוערכות ביותר מ500- מיליון דולר. הכנסותיה מגיעות ממוצרים וירטואליים הנמכרים במשחקים בפייסבוק. עם זאת, זינגה מנסה גם להגדיל עצמאותה, ולחתום על שיתופי פעולה גם עם רשתות חברתיות אחרות.



תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות
*#
בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו