בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו
 

אתם מחוברים לאתר דרך IP ארגוני, להתחברות דרך המינוי האישי

טרם ביצעת אימות לכתובת הדוא"ל שלך. לאימות כתובת הדואל שלך  לחצו כאן

לקרוא ללא הגבלה, רק עם מינוי דיגיטלי בהארץ  

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

יונת שלום

תגובות

מתיו וילסון, מנהל השיווק של חברת רוביו הפינית, יצרנית המשחק שהפך ללהיט "אנגרי בירדס", גילה דווקא עניין במתרחש במזרח התיכון, ובעיקר במצבה של ישראל. כשנפגש עם יוני פרידמן, מנכ"ל חברת התוכן בתחום הסלולר Mobile1, התעניין וילסון בהשפעות המהפכה במצרים על הנעשה בישראל והאזור כולו. נוסף על פוליטיקה, בחנו השניים אפשרויות לשיתוף פעולה עתידי.



תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות

כתבות שאולי פספסתם

*#
בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו