בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו
 

אתם מחוברים לאתר דרך IP ארגוני, להתחברות דרך המינוי האישי

טרם ביצעת אימות לכתובת הדוא"ל שלך. לאימות כתובת הדואל שלך  לחצו כאן

לקרוא ללא הגבלה, רק עם מינוי דיגיטלי בהארץ  

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

אמנות מגויסת: יוני בלוך מככב בקמפיין של מיקרוסופט

תפנית חדשה בעלילה

תגובות

אחרי שגייס 3 מיליון דולר מקרן ההון סיכון סקויה, שימש כשופט בתוכנית ריאליטי והשתתף בפרסומת של חברת ביטוח, המוסיקאי והיזם יוני בלוך עומד לככב גם כפרזנטור בקמפיין של ענקית התוכנה מיקרוסופט.

הקמפיין נועד לקדם גיוס עובדים למרכז הפיתוח של מיקרוסופט בחיפה והרצליה, שאותו מנהל משה ליכטמן, סגן נשיא במיקרוסופט העולמית. במסיבת עיתונאים שנערכה בחודש שעבר הכריז ליכטמן על כוונתו לגייס 50-100 עובדים בשנה הקרובה.

במוקד הקמפיין יעמוד קליפ אינטראקטיבי לשיר של בלוך, שבו יגלם בלוך זמר מתוסכל שמגיע לראיון עבודה במיקרוסופט. בקליפ תשולב טכנולוגיה שפותחה בחברת הסטארט-אפ של בלוך וברק פלדמן, אינטרלוד (Interlude). החברה, שנחשפה באוקטובר 2010, פיתחה טכנולוגיה המאפשרת להוסיף ממד אינטראקטיבי לסרטונים ולמשחקי מחשב כך שהצופים יוכלו לשלוט בתפניות העלילה. את הקליפ מתכוונת מיקרוסופט להפיץ ברשתות החברתיות ובאתרי הדרושים לקראת כנס חדשנות שתערוך ב-20 במארס, שבו יתארחו בכירים במיקרוסופט העולמית.

האם שיתוף הפעולה מרמז על רכישה עתידית של הסטארט-אפ הישראלית על ידי מיקרוסופט? מאינטרלוד נמסר כי "החברה שמחה על ההזדמנות להוכיח את יעילות הטכנולוגיה שלה, אך אין לנו מה למסור בנוגע לאפשרות של השקעה בחברה".



תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות
*#
בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו