בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו
 

אתם מחוברים לאתר דרך IP ארגוני, להתחברות דרך המינוי האישי

טרם ביצעת אימות לכתובת הדוא"ל שלך. לאימות כתובת הדואל שלך  לחצו כאן

לקרוא ללא הגבלה, רק עם מינוי דיגיטלי בהארץ  

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

מוטורולה השקיעה בסטארט-אפ המדיה הישראלי Catch Media

תגובות

>> חברת מוטורולה מוביליטי הודיעה על שיתוף פעולה והשקעה אסטרטגית בסטארט-אפ הישראלי Catch Media. סכום ההשקעה לא נחשף, אך ההערכה היא כי מדובר בכמה מיליוני דולרים. מדובר בהשקעה הראשונה שמבצעת מוטורולה מוביליטי לאחר השינוי הארגוני בחברה שהושלם בתחילת ינואר.

המוצר של Catch Media, המכונה My Music Anywhere, מאפשר גישה לתוכן מדיה מכל סוג שברשות המשתמש (מוסיקה, וידיאו, ספרים) מכל מכשיר אלקטרוני. בועז בן-יעקב, ממייסדי החברה וסמנכ"ל טכנולוגיות, מסביר כי בשל ריבוי המכשירים הניידים והנייחים המחוברים כיום לרשת, "הצורך לסינכרון בין מכשירים נהפך למיידי". לדבריו, "החברות הגדולות מעוניינות לספק פלטפורמה שתיתן להם את היכולת לתת את הנוחיות הזו למשתמש".

חברת Catch Media, שהוקמה על ידי האחים יעקב ובועז בן-יעקב ב-2003, השיקה ב-15 בפברואר את שירות My Music Anywhere באנגליה. החברה שותפה של בסט ביי אירופה באנגליה, שבבעלותה Carphone Warehouse, המוכרת אחד מכל שלושה טלפונים במדינה. השירות שהושק כולל בשלב זה סינכרון של מוסיקה, כשבהמשך השנה צפויים להצטרף גם תוכני וידיאו, וייתכן שגם ספרים אלקטרוניים.



תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות
*#
בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו