בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו
 

אתם מחוברים לאתר דרך IP ארגוני, להתחברות דרך המינוי האישי

טרם ביצעת אימות לכתובת הדוא"ל שלך. לאימות כתובת הדואל שלך  לחצו כאן

לקרוא ללא הגבלה, רק עם מינוי דיגיטלי בהארץ  

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

רון קופמן ילמד אותנו להילחם בחברות הסלולר

תגובות

משרד התקשורת השיק אתמול קמפיין חדש בנושא צרכנות סלולרית חכמה. המשרד השקיע בקמפיין, שעולה בטלוויזיה, ברדיו ובאינטרנט, 3 מיליון שקל, ובמרכזו משמש פרזנטור עיתונאי הספורט רון קופמן. הקמפיין דוחק באופן בוטה בציבור הצרכנים להתמקח ולעמוד על דרישותיהם מול חברות הסלולר. בפרסומת הטלוויזיונית נראה קופמן מדריך קבוצה של מתעמלים בפארק כיצד לדרוש את זכויותיהם מנציגים של חברות הסלולר. סלוגן הקמפיין הוא "החופש לבחור, החופש לעבור" - הסלוגן ששימש את המשרד גם בקמפיין הניידות שערך בתחילת 2008. הרקע לעליית מסע הפרסום החדש הוא הצטברות רפורמות צרכניות שהעביר המשרד, המעלות את כוחו של הצרכן מול החברות - אף שלא כולן מוכרות מספיק. בין הרפורמות מציין המשרד את ההפחתה בקנסות היציאה, ביטול נעילות ה-SIM והמכשיר ורפורמת ניתוק הזיקה המאפשרת ללקוח לקבל החזר על מכשיר שאותו רכש שלא דרך חברת הסלולר שלו.



תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות
*#
בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו