בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו
 

אתם מחוברים לאתר דרך IP ארגוני, להתחברות דרך המינוי האישי

טרם ביצעת אימות לכתובת הדוא"ל שלך. לאימות כתובת הדואל שלך  לחצו כאן

לקרוא ללא הגבלה, רק עם מינוי דיגיטלי בהארץ  

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

הקרב בין גוגל לאפל על כיס המפרסמים מתגבר

בשל התחרות עם גוגל, חתכה אפל את תקציב הפרסום שדרשה כתנאי לפרסום במכשיריה ממיליון לחצי מיליון דולר ? גוגל ממשיכה לחזק את פרסום הבאנרים והווידאו באתריה ? ואם תרצו להתחמק מהפרסומות של שתיהן, יש אתר שמאפשר זאת

תגובות

ארבע הסיבות שבגללן כדאי למותגים להימנע מפייסבוק

>> השינויים שפייסבוק עשתה בעיצוב דפי האוהדים שלה, כותבת ליסה בארון מ-Small Business Trends, מבורכים, אבל עדיין לא מדובר בפלטפורמה המתאימה לכל מותג. אלה שצריכים להימנע, היא כותבת, הם בין השאר, מותגים שאין להם את המשאבים להשקיע בסוג כזה של פעילות, מותגים שהקהל שלהם לא נמצא בפייסבוק ועוד. אלו הסיבות שבגללן כדאי לארגונים להמתין עם הכניסה למדיה חברתית:

(Lisa Barone, Business Insider, 22/2/11)

אפל חתכה בחצי את הסכום המינימלי לפרסום ב-iAd

>> שמונה חודשים אחרי שהשיקה את פלטפורמת הפרסום למכשירים הניידים מתוצרתה, iAd, וחייבה את הלקוחות בהוצאה מינימלית של מיליון דולר לקמפיין, חברת אפל החליטה לשנות את המדיניות ולהסתפק ברף מינימלי של חצי מיליון דולר; כך מדווח ג'ון פצ'קובסקי מהבלוג All Things D. הסכום הנמוך יותר יאפשר גם למפרסמים קטנים יחסית להשתמש בשירות.

(John Paczkowski, All Things D, 23/2/11)

תחזית: עסקות בטריליון ד' דרך טלפונים ניידים בתוך שלוש שנים

>> ב-2014 יגיע היקף העסקות שיבוצעו בעולם בעזרת טלפונים ניידים ל-984 מיליארד דולר, מעריכה חברת המחקר יאנקי גרופ. זאת לעומת 162 מיליארד דולר ב-2010.

(eMarketer, 22/2/11)

איך מתחמקים ממעקב וירטואלי

>> אם אתם מחפשים קטגוריית מוצר באינטרנט ומגלים שרוב האתרים מכילים פרסומות למוצר, כנראה שעוקבים אחריכם. סטיב קובאץ' מציע לגשת ל-aboutads.info, שמאפשר להוריד קוקי שיהפוך את היסטוריית הגלישה לחסויה.

(Steve Kovach, Business Insider, 23/2/11)

35% צפו עד הסוף בפרסומות שניתן לדלג עליהן ביוטיוב

<< כחודשיים אחרי שגוגל השיקה פרסומות ביוטיוב שניתן לדלג עליהן, קן ליבסקינד מ-ClickZ שוחח עם חברת GoPro, שניסתה אותן. הפרסומות, המכונות TrueView, ניתנות לסגירה אחרי חמש שניות, והמפרסם משלם ליוטיוב רק אם נצפו במלואן. GoPro מייצרת מצלמות ספורט, ולדבריה 35% מאלה שנחשפו להן צפו בהן במלואן.

(Ken Liebeskind, ClickZ, 22/2/11)

גוגל: אלה שלושת חוקי הפיסיקה של פרסום וידאו ובאנרים

>> סגן הנשיא של גוגל לניהול מוצרים, ניל מוהאן, מזכיר את מרכזיות מודעות הדיספליי (וידאו ובאנרים) אצל מלכת החיפוש, ומציע שלושה חוקים מתחום הפיסיקה: תיאוריית היחסות - הגבול המיטשטש בין הטכנולוגיות השונות של פרסום דיספליי; תיאוריית ההיתוך - עוצמת שילוב הדרכים להגיש פרסומות; וחוק שימור המומנטום.

(Neal Mohan, The Official Google Blog, 23/2/11)

טבלת הווידאו הוויראלי של AdAge

פולקסוואגן לא יורדת מראש טבלת הסרטונים הנצפים

>> אחרי היעדרות קצרה, שייתכן שנבעה מהעיצוב החדש של האתר, AdAge שבה לפרסם את טבלת הווידאו השבועית. בראשה, סרטון של פולקסוואגן שבו ילד מחופש לדארת' ויידר מנסה להפעיל את "הכוח" ללא הצלחה, עד שהוא מגיע למכונית הפסאט של אביו. מדובר באחת הפרסומות הנצפות בעולם מזה כמה שבועות ברציפות.

(Michael Learmonth, Advertising Age, 24/2/11)

שיחת היום

הסרטונים הוויראליים הנצפים ביותר השבוע

1

קמפיין הסופרבול של יצרנית הרכבים פולקסוואגן לא יורד מראש טבלאות הסרטונים הוויראליים, עם 3.4 מיליון צפיות חדשות השבוע. שם הסרטון: The Force

2

גם הפרסומת שבה מככב אמינם עבור קרייזלר נשארת כמובילה בטבלה, עם 2.4 מיליון צפיות השבוע. שם הסרטון: Imported from Detroit

3

זו השנה השלישית שדוריטוס מסתמכת על ההמונים שיוצרים עבורה את הפרסומות לסופרבול. 2.3 מיליון צפיות השבוע. שם: Crash The Super Bowl

4

לאחר ההצלחה של סדרת הפרסומות הקודמת של אולד ספייס, גם הסרטון החדש מכה גלים. 1.3 מיליון צפיות השבוע. שם הסרטון: Old Spice Man is Back

5

סרטון הפרסומת של בסט ביי בכיכוב ג'סטין ביבר ואוזי אוסבורן בסופרבול נכנס לחמשת הסרטונים הויראליים, עם 1.1 מיליון צפיות. שם: Best Buy Super Bowl



מקור: AdAge



תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות

כתבות שאולי פספסתם

*#
בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו