בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו
 

אתם מחוברים לאתר דרך IP ארגוני, להתחברות דרך המינוי האישי

טרם ביצעת אימות לכתובת הדוא"ל שלך. לאימות כתובת הדואל שלך  לחצו כאן

לקרוא ללא הגבלה, רק עם מינוי דיגיטלי בהארץ  

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

איש השיווק של פברואר: שי חגואל משטראוס

תגובות

>> מנהל השיווק של עלית שוקולד בפלות ובונבוניירות מקבוצת שטראוס, שי חגואל, נבחר לאיש השיווק של פברואר של איגוד השיווק הישראלי. חגואל נבחר בזכות מהלך השקת אצבעות שוקולד פרה.

מטרת המהלך היתה להחזיר את אהדת הילדים למותג ולשוקולד שמציעה עלית, באמצעות שוקולד פרה. זאת לאחר שהמותג עלית, ושוקולד פרה בפרט, התרחק מלבם של הילדים, למרות היותו "מותג מורשת" ישראלי מוכר.

"החל בסוף 2009 הוביל חגואל מהלך כולל, שהחזיר את לב הילדים אל המותג שוקולד פרה באמצעות הרחבה מותגית רלוונטית עם חשיבה מחוץ לקופסה", נימק האיגוד את בחירתו. "הפנייה כוונה ישירות לילדים, עם דגש על הכיפיות והמשחקיות שבמוצר, תוך הרחבת המותג שוקולד פרה. האתגר הגדול היה להתאים את המותג לצרכים של ילדים בגילי 6-10, ולכן עבר פורמט הטבלאות המסורתי תהליך של 'החטפה': אצבעות שוקולד עם תוספות מפתיעות שילדים אוהבים, בתוך אריזות צבעוניות, עם אפשרויות גיוון בלתי מוגבלות, שמתקשרות לעולמות תוכן חווייתיים ורלוונטיים מאוד לקהל היעד".

מנתונים שמסר איגוד השיווק, "מייד עם השקתן נהפכו אצבעות שוקולד פרה למובילי שוק עם מכירות של 8.5 מיליון שקל בשלושת החודשים הראשונים - והמהלך הגדיל את הקטגוריה כולה ב-145%. שטראוס חדרה לקטגוריה שקינדר משלה בה ללא מצרים, ושלעלית לא היתה בה כל דריסת רגל. שוק אצבעות השוקולד צמח מכ-24 לכ-44 מיליון שקל בין החודשים נובמבר 2009 לספטמבר 2010, גידול של כ-83%".



תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות
*#
בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו