בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו
 

אתם מחוברים לאתר דרך IP ארגוני, להתחברות דרך המינוי האישי

טרם ביצעת אימות לכתובת הדוא"ל שלך. לאימות כתובת הדואל שלך  לחצו כאן

לקרוא ללא הגבלה, רק עם מינוי דיגיטלי בהארץ  

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

אדיר מילר הוא הקומיקאי התורן של ענף הפיננסים

עושים צחוק מעבודה

תגובות

מהשבוע הבא יככב הקומיקאי אדיר מילר על מסכי הטלוויזיה כפרזנטור החדש של בית ההשקעות מיטב. בקמפיין ינסה מילר לשכנע את הצופים להשקיע את כספי החסכונות שלהם במיטב. מדובר בקמפיין של מיתוג מחדש כולל שיעבור בית ההשקעות הוותיק, לאחר כמה מיזוגים משמעותיים שביצע בשנתיים האחרונות עם בתי ההשקעות ישיר וגאון.

כמה שווה מילר למיטב? על פי הערכות, יקבל כוכב הסדרה הפופולרית "רמזור" 800 אלף שקל עבור חוזה לשנה - כחצי מתקציב הקמפיין, שמוערך ב-1.5 מיליון שקל. הקמפיין, שיעלה באינטרנט, בעיתונות וברדיו, מלווה על ידי משרד הפרסום באומן-בר-ריבנאי (עוד על מהלך המיתוג של מיטב בעמוד 54).

הבחירה במילר היא חלק ממגמה של העדפת קומיקאים כפרזנטורים של גופים פיננסיים, שסובלים בדרך כלל מדימוי אפרורי. עם כוכבי הקמפיינים המוכרים נמנים השחקנים קרן מור ויובל סגל ללאומי קארד; ישראל קטורזה ומודי בר-און, שמככבים בפרסומות של בנק דיסקונט; עלמה זק שמפרסמת את בנק הפועלים, לצדו של איש הטלוויזיה ארז טל; והשחקן אסי כהן, שמופיע בפרסומות קומיות לבנק הבינלאומי. לפי הערכות בענף הפרסום, מרוויח כהן בקמפיין לבינלאומי סכום דומה לזה שמרוויח כעת מילר בקמפיין למיטב. עד לפרוץ המשבר הכלכלי ב-2008, כיכבה בקמפיין של בית ההשקעות ישיר הקומיקאית עדי אשכנזי.



תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות
*#
בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו