בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו
 

אתם מחוברים לאתר דרך IP ארגוני, להתחברות דרך המינוי האישי

טרם ביצעת אימות לכתובת הדוא"ל שלך. לאימות כתובת הדואל שלך  לחצו כאן

לקרוא ללא הגבלה, רק עם מינוי דיגיטלי בהארץ  

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

להגיע לתוכניות שמתחת לדלפק

שוק הסלולר / התחרות גוברת

תגובות

>> עובדה ידועה בענף הסלולר היא שהחברות מציגות כלפי חוץ, באתרי האינטרנט ובהודעות היח"צנות, רק את התוכניות היקרות. מתחת לדלפק יש להן תוכניות אטרקטיביות בהרבה, שמאפשרות חיסכון של עשרות אחוזים.

הבעיה היא שהתוכניות האלה אינן גלויות. חברות הסלולר מסתירות אותן כדי שלא תיווצר חלילה תחרות מחירים בענף. ואולם כיום יש דרך להגיע לתוכניות האטרקטיביות באמת. מיזם "חיסכון סלולרי", שהקימה באחרונה היזמת גליה פז, נועד בדיוק למטרה זו.

שירות "חיסכון סלולרי" עולה ללקוח 12 שקל. הצרכן מציג את דפוסי השימוש שלו (היקף דקות שיחה והודעות טקסט), ומשלב זה מתחיל מעין מכרז בין החברות על ההצעה האטרקטיבית ביותר עבורו.

פז עובדת עם משווקים של כל החברות, שמציפים עבור הלקוח את התוכניות הזולות ביותר. המשווקים, שמרוויחים באמצעות עמלות, ולכן מוכנים ללכת מרחק גדול עבור הלקוח.

באחת הבדיקות שביצענו, למשל, הציע משווק של אחת החברות חבילה שמיועדת רק למגזר הרוסי, אך הוא הבטיח שאין לו בעיה "לסדר את זה". ה"סידור" הוזיל לנו ב-50% את ההצעה הטובה ביותר שהצלחנו להשיג במוקד הטלפוני.




תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות
*#
בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו