בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו
 

אתם מחוברים לאתר דרך IP ארגוני, להתחברות דרך המינוי האישי

טרם ביצעת אימות לכתובת הדוא"ל שלך. לאימות כתובת הדואל שלך  לחצו כאן

לקרוא ללא הגבלה, רק עם מינוי דיגיטלי בהארץ  

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

לפי ביטוח ישיר, נשים לא יודעות להחליף גלגל במכונית

שירות ביטוחי נהדר: החלפת גלגל בחינם במקרה של פנצ'ר ואת אשה חסרת מושג

2תגובות

לפני כשבועיים התקשרה נציגה של "ביטוח ישיר" לת', איש אקדמיה מתל אביב, להציע לו לחדש את ביטוח הרכב שלו. העסקה שהוצעה לו כללה גם שירות חינם של החלפת גלגל במקרה של תקר, אך זאת, ציינה הפקידה, רק אם הנהגת באותו זמן היא אשה.

"העובדה ששנינו לא יודעים להחליף צמיג לא רלוונטית כנראה", מספר ת'. "אני אמור לדעת לעשות את זה, והיא לא". האם לדעת אנשי ביטוח ישיר, נשים לא אמורות לדעת להתעסק עם ג'ק? האם ת' לא עונה על הציפיות שלהם מגבר-גבר?

"הבחירה בשירות הספציפי שאנו מציעים לנשים נובעת אך ורק ממניעים עסקיים, שנובעים מהתחרות וממוצרים זהים ואף מורחבים, שאותם מציעות חברות הביטוח האחרות", אומרת עמית סנדיק, דוברת החברה. "ראוי לציין שבעולם מאוד מקובל להציע ביטוח ייעודי לנשים עם מסרים ממוקדים לטעמים הנשיים. מבדיקה שערכנו מתברר שנשים מייחסות ערך רב לשירות הזה, בניגוד לגברים, שפחות מחשיבים את ערך השירות הזה. אין זה אומר בשום צורה ואופן שאשה לא יכולה להחליף גלגל, אלא שיש יותר נשים מגברים שברגע שצריך את השירות הן חושבות שזה שווה. בביטוח ישיר, אגב, יותר מ-50 אחוז מהעובדים הן נשים, גם בהנהלה הבכירה".




תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות

כתבות שאולי פספסתם

*#
בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו