בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו
 

אתם מחוברים לאתר דרך IP ארגוני, להתחברות דרך המינוי האישי

טרם ביצעת אימות לכתובת הדוא"ל שלך. לאימות כתובת הדואל שלך  לחצו כאן

לקרוא ללא הגבלה, רק עם מינוי דיגיטלי בהארץ  

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

מאות אלפי הורדות ל"דיילי" - עיתון האייפד הראשון

תגובות

>> העיתון הדיגיטלי "דיילי", שנוצר על ידי ניוז קורפ של רופרט מרדוק במיוחד עבור מכשירי אייפד של אפל, זכה עד כה למאות אלפי הורדות מאז השקתו לפני חודש - כך הודיע מו"ל העיתון, גרג קליימן. "זה הולך נהדר", אמר קליימן בכנס פייד-קונטנט 2011 בניו יורק. "איננו חושפים את המספר המדויק, אך מדובר במאות אלפים", ציין.

אף כי ה"דיילי" הרחיב את תקופת הניסיון בחינם עד 21 במארס, אמר קליימן כי חלק מהקוראים כבר פתחו את ארנקיהם ושילמו את דמי המנוי בסך 99 סנט לשבוע. קליימן סירב למסור את מספר המנויים עד כה, ורק אמר בהלצה כי "זה יותר מאחד ופחות ממיליארד". קליימן וניוז קורפ פועלים לפי מודל חלוקת ההכנסות המקובל באפל, שלפיו אפל מקבלת 30% מדמי המנוי.

קליימן וניוז קורפ "אינם נעולים" על פלטפורמה בודדת ל"דיילי", שמוצע כרגע לאייפד בלבד, ובסופו של דבר יציעו את היישום גם למכשירי טאבלט של יצרניות אחרות הפועלים על מערכת ההפעלה אנדרואיד של גוגל. "אנחנו רוצים להיות איפה שהצרכנים נמצאים", אמר קליימן. אפל היא מובילת שוק הטאבלטים עם מכירות של יותר מ-15 מיליון אייפדים, ציין קליימן, אך הוסיף כי "אנו צופים ששוק הטאבלטים מבוססי אנדרואיד יצמח".

כשתיאר את ה"דיילי", שהושק על ידי ניוז קורפ ב-2 בפברואר, אמר קליימן כי "זה באמת משהו חדש. זה לא מגזין וזה לא עיתון, ועם זאת אנחנו מפרסמים חדשות מדי יום. האייפד מאפשר לנו ליצור משהו חדש לגמרי".



תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות

כתבות שאולי פספסתם

*#
בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו