בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו
 

אתם מחוברים לאתר דרך IP ארגוני, להתחברות דרך המינוי האישי

טרם ביצעת אימות לכתובת הדוא"ל שלך. לאימות כתובת הדואל שלך  לחצו כאן

לקרוא ללא הגבלה, רק עם מינוי דיגיטלי בהארץ  

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

הכל אישי

תגובות

פפושדו רוצה סמארט, גרינברג רוצה קמפיין

את פני הבאים לאירוע המכירות של מותג הרכב אינפיניטי, שנערך ביום חמישי במסעדת מסה התל אביבית, קיבלו דיילות עם מכשירי אייפד. הדיילות השתמשו באפליקציה לניהול רשימות אורחים, פרי פיתוחה של חברת הסטארט-אפ הישראלית Alist. כדי להעצים את תחושת העושר חולקו למוזמנים סיגרים קובניים ושמפניה בכוסות שנשאו את הלוגו של מותג השמפניה Moet et Chandon (אף ששמפניה אחרת הוגשה בהן). כמו כן הוצבו במקום דוכנים של חברת פדאני שהציעה שעונים למכירה במחיר התחלתי של 20 אלף שקל.

אשת הפרסום יפית גרינברג (ג. יפית) סיפרה באירוע שהיא נוהגת ברכב מסוג ב.מ.וו, אך שוקלת לקנות את הרכב החדש שהוצג באירוע מדגם M, "אם יתחנפו אלי מספיק". לאחר שפגשה את מנכ"ל אינפיניטי ישראל, ניר דקל, הציעה לו גרינברג לצאת בקמפיין משותף. לאחר מכן הגיע למקום איש העסקים אלי פפושדו. "קניתי עכשיו מכונית של סמארט", גילה פפשודו, "זה מפני שעברתי לגור בדירה בנווה צדק ויותר נוח להתנייד עמה בשכונה". פפושדו סיפר שלפעמים הנהג הפרטי שלו מסיע אותו בסמארט החדשה. בין הנוכחים היה גם בנו של ראש הממשלה, יאיר נתניהו, שהגיע במפתיע כשעמו מאבטח צמוד; אבנר קופלר, שרכש את אחד הדגמים; וארז אלוביץ'.



תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות
*#
בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו