בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו
 

אתם מחוברים לאתר דרך IP ארגוני, להתחברות דרך המינוי האישי

טרם ביצעת אימות לכתובת הדוא"ל שלך. לאימות כתובת הדואל שלך  לחצו כאן

לקרוא ללא הגבלה, רק עם מינוי דיגיטלי בהארץ  

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

מלחיצות את הסקסיסטים

תגובות

לרגל יום האישה, החל ביום שלישי, תפרסם תנועת ויצ"ו את דירוג המפרסמים הסקסיסטיים של השנה החולפת, וכן תעניק את אות הקלון למפרסם הפוגעני ביותר. בין החברות הנכללות ברשימת המועמדים השנה נכללות קסטרו, הדיוטי פרי, גולדסטאר, מתאים לי, JUMP וקניון ארנה. דירוג הפרסומות הפוגעניות ביותר ייחשף במסגרת יום עיון בנושא סקסיזם בפרסום, שייערך במכללה האקדמית תל אביב-יפו. בשנים האחרונות הוענק אות הקלון לפרסומות של מי עדן, ושל נוזל ניקוי הכלים Fairy מבית פרוקטר & גמבל. יו"ר האגף לקידום מעמד האישה בויצ"ו, גילה אשרת, אמרה כי בעקבות הענקת האות בשנים האחרונות שינו כמה חברות את האסטרטגיה הפרסומית.



תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות
*#
בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו