בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו
 

אתם מחוברים לאתר דרך IP ארגוני, להתחברות דרך המינוי האישי

טרם ביצעת אימות לכתובת הדוא"ל שלך. לאימות כתובת הדואל שלך  לחצו כאן

לקרוא ללא הגבלה, רק עם מינוי דיגיטלי בהארץ  

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

גיתם מקימה יחידה לקמעונות דיגיטלית

תגובות

>> קבוצת גיתם, המחזיקה משרד פרסום, חברת יחסי ציבור ופעילות ניהול משברים, מקימה יחידה חדשה לקמעונות דיגיטלית, בשם Digital Commerce BBDO.

לדברי מיכל המאירי, מנכ"לית המשרד, "היחידה החדשה הוקמה מתוך ההבנה שאנו עומדים בישראל בפני המהפכה הדיגיטלית הבאה בתחום המסחר והקמעונות. כיום, יותר מתמיד, הגבולות בין פרסום תדמיתי לפרסום מכירתי מיטשטש".

מדובר ביחידה חדשה יחסית בנוף השיווק והקמעונות בישראל, תחום שאיננו מפותח בארץ לעומת מדינות אחרות, בראשן אירופה וארה"ב, שם הקמעונות הדיגיטלית היא כלי שיווקי בולט בפעילות חהרשתות. בישראל מתחילים כעת ניצנים ראשונים של חברות כמו סופר-פארם, שופרסל, קוקה קולה ואחרות. משרד פרסום המתמחה בתחום הוא ארק אינטראקטיב מקבוצת פובליסיס.

מי שיעמוד בראש היחידה החדשה הוא דרור ליבר. ליבר חזר לישראל בתום שהות של 18 שנה בארה"ב, במהלכה התמחה בניהול אסטרטגיות דיגיטליות לחברות מובילות בארה"ב בתחומי הקמעונות, בהן Sears, Kmart ,Radio Shack ,Pottery Barn ו-Payless Shoes.

"לפני שלוש שנים היינו הראשונים להטמיע את תחום הדיגיטל אל המשרד", אומרת המאירי. בשנים שחלפו נוכחנו לדעת כי צדקנו והדיגיטל נהפך נדבך משמעותי יותר ויותר בעשייה התקשורתית".



תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות

כתבות שאולי פספסתם

*#
בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו