בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו
 

אתם מחוברים לאתר דרך IP ארגוני, להתחברות דרך המינוי האישי

טרם ביצעת אימות לכתובת הדוא"ל שלך. לאימות כתובת הדואל שלך  לחצו כאן

לקרוא ללא הגבלה, רק עם מינוי דיגיטלי בהארץ  

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

"ישראל היום" ודפי זהב הקימו אתר קניות חברתיות

תגובות

>> העיתון "ישראל היום" ודפי זהב יצאו במיזם משותף: אתר קניות חברתיות תחת המותג dday. בכך מצטרפים שני הגופים האלה למרבית גופי האינטרנט הגדולים הפועלים כיום בזירת הקניות החברתיות והקופונים: ynet, וואלה וקשת-נטקס.

במסגרת המיזם המשותף יפורסמו ב"ישראל היום" הדילים המיוחדים וכמו כן תתאפשר גישה לדילים דרך האתר של העיתון. הדיל הראשון, שעלה אתמול והיה פתוח ל-1,500 רוכשים בלבד, היה קופונים לרשת חצי חינם ב-50% הנחה, כשכל גולש רשאי היה לרכוש עד 10 שוברים, בשווי מצטבר של 500 שקל. הקופונים אזלו בתוך כמה שעות. במקרה כזה, שבו המבצע מוגבל למספר רוכשים מקסימלי, מדובר על פי רוב יותר בפעילות יחסי ציבור מאשר בהטבות של ממש, שכן עסקות משתלמות יותר הן אלה שאינן מוגבלות בכמות.



תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות
*#
בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו