בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו
 

אתם מחוברים לאתר דרך IP ארגוני, להתחברות דרך המינוי האישי

טרם ביצעת אימות לכתובת הדוא"ל שלך. לאימות כתובת הדואל שלך  לחצו כאן

לקרוא ללא הגבלה, רק עם מינוי דיגיטלי בהארץ  

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

תקציב הפרסום של פסגות מחפש בית חדש

תגובות

>> תקציב הפרסום של בית ההשקעות פסגות, המוערך בכמה מיליוני דולרים בשנה, צפוי לעזוב את משרד הפרסום אדלר-חומסקי.

לפי הערכות בשוק, המשרדים שאליהם עשוי התקציב לעבור הם שלמור-אבנון-עמיחי, המטפל בתקציב מגדל שוקי הון, וגליקמן-נטלר-סמסונוב, שלא מטפל כיום בתקציב של בית השקעות. בנוסף, תינתן ככל הנראה הזדמנות גם לאדלר-חומסקי להתמודד על התקציב.

הסיבה לפרידה האפשרית בין בית ההשקעות למשרד הפרסום היא הקשרים ההדוקים בין רועי ורמוס, עד לאחרונה מנכ"ל פסגות, לבין אייל חומסקי, מבעלי אדלר-חומסקי. ורמוס נאלץ לעזוב את פסגות בעקבות הסדר שגובש בין הפרקליטות לאיפקס, הבעלים החדשים של בית ההשקעות. במסגרת ההסכם, עזיבתו הבטיחה את סגירת תיק החקירה נגד פסגות בפרשת הרצת ניירות ערך.

בפסגות ובאדלר-חומסקי סירבו להתייחס לדברים.



תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות
*#
בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו