בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו
 

אתם מחוברים לאתר דרך IP ארגוני, להתחברות דרך המינוי האישי

טרם ביצעת אימות לכתובת הדוא"ל שלך. לאימות כתובת הדואל שלך  לחצו כאן

לקרוא ללא הגבלה, רק עם מינוי דיגיטלי בהארץ  

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

המותגים הגדולים מרחיבים את הפרסום בטוויטר

בתי העסק לומדים להשתמש באייפד ובכלי הפרסום החדשים של טוויטר ? קמפיין הדיגיטל של אמריקן איירליינס הצליח מעל למשוער ? בשורה למספידי הדואר האלקטרוני: פייסבוק עדיין לא הרגה את המייל, אלא להיפך

תגובות

שש דרכים שבהן עסקים יכולים להשתמש באייפד

>> הבלוג ביזנס אינסיידר מביא אייטם שפורסם על ידי מגזין Inc, ומנסה למצוא שש דרכים שבהן עסקים יכולים להשתמש באייפד לצורכיהם. אחת הדוגמאות היא יוזמה של מותג האופנה בורברי (Burberry) לתת ללקוחות בחנות אייפד שמותקנת בו אפליקציה שמאפשרת רכישה מיידית מקולקציה חדשה. דוגמה נוספת היא עמדות שירות עצמי של מלזיה איירליינס לביצוע בידוק עצמי באמצעות עמדות מבוססות אייפד.

(2/3/11 ,Business Insider)

תחזית: ארבע ענקיות האינטרנט ישתלטו על שוק הבאנרים

>> ארבע שחקניות האינטרנט הגדולות בארה"ב - גוגל, פייסבוק, יאהו ו-AOL - מתקרבות לעמדת שליטה על שוק הדיספליי (וידיאו ובאנרים): נתח השוק הכולל שלהן צפוי לזנק מ-34.4% ב-2009 ל-60.6% ב-2012 - כך חוזים ב-eMarketer. על פי התחזית, ההכנסות של פייסבוק מפרסומות דיספליי יסתכמו השנה ב-2.2 מיליארד דולר - הגדולות בארה"ב.

(1/3/11 ,eMarketer)

המדיה החברתית לא באמת הורגת את המייל

>> הנתונים מצביעים אמנם על הירידה חדה בזמן שצעירים מבלים במייל אל מול הזינוק בזמן שהם עושים שימוש במדיה חברתית. ואולם נתוני Merkle מגלים ששיעור הגולשים שבודקים את המייל שלהם לפחות פעם ביום כמעט שלא השתנה בין 2007 ל-2010, וכן דווקא משתמשי רשתות חברתיות משתמשים במייל יותר מגולשים שאינם חברים ברשתות חברתיות.

(28/2/11 ,eMarketer)

טוויטר מושכת מגוון מפרסמים למוצר הפרסום היקר ביותר שלה

>> תשעה חודשים לאחר שהחלה טוויטר בניסוי שירות הפרסום Promoted Trends, היא הצליחה למשוך מגוון מפרסמים. קייט קיי מרכזת מידע על תשעה מותגים שהשתמשו בשיטת פרסום זו בפברואר. לדבריה, זה שירות הפרסום היקר של טוויטר, ועלותו כ-120 אלף דולר ביום. בין המפרסמים: טויוטה, רשת הכריכים סאבווי ואולפני הסרטים וורנר ברדרס.

(2/3/11 ,Kate Kaye, ClickZ)

הקמפיין המוצלח של אמריקן איירליינס בפייסבוק

>> קמפיין של מועדון הלקוחות של אמריקן איירליינס, AAdvantage, הצליח כך שהוא גרם לא רק לאיסוף הרבה לייקים, אלא גם לכך שעבר בהרבה את מספר האוהדים של דף הפייסבוק של החברה עצמה. במסגרת הקמפיין הגולשים מתבקשים לעשות לייק ולהכניס את מספר חבר המועדון. מיד לאחר מכן, הם "יוצאים למסע" שבסופו כולם מקבלים 100-100,000 מיילים חינם (נקודות למועדון הנוסע המתמיד).

(2/3/11 ,Lisa Lacy, ClickZ)





תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות

כתבות שאולי פספסתם

*#
בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו