בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו
 

אתם מחוברים לאתר דרך IP ארגוני, להתחברות דרך המינוי האישי

טרם ביצעת אימות לכתובת הדוא"ל שלך. לאימות כתובת הדואל שלך  לחצו כאן

לקרוא ללא הגבלה, רק עם מינוי דיגיטלי בהארץ  

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

הקוד האתי של שופרסל: "על העובדים לפעול ביושר והגינות מול הספקים"

תגובות

>> ביולי 2008, כחצי שנה לפני האירועים שבגינם הוגש כתב האישום, כתב מנכ"ל שופרסל אפי רוזנהויז לעובדים מכתב שמציג בפניהם את הקוד האתי של החברה שמכונה "תוכנית אימוץ ערכי שופרסל להתנהגות עסקית נאותה": "יושרה, הגינות והתנהלות אתית הם ערכי היסוד בשופרסל. מתוקף היותנו חברה ציבורית, בין המובילות במשק בתחום המזון ומוצרי הצריכה, החליטה החברה לאמץ ערכים להתנהגות עסקית נאותה".

בין הערכים העיקריים הכלולים בקוד האתי מופיע הערך של "קשר הגון וישר עם ספקים": "אנו מחויבים לפעול ביושר ובהגינות עם הספקים ונותני השירותים לחברה. לעתים קרובות נוצרים מצבים של ניגוד אינטרסים במגעים עם ספקים חיצוניים. החלטות בדבר בחירת הספק וביצוע רכש חייבות להיות תמיד החלטות עסקיות המתקבלות בהתאם למבחנים אובייקטיביים ובהסתמך על שיקולים ענייניים, כמו השוואת מחירים, איכות וביצועים. אסור לאפשר לשיקולים אחרים להשפיע על החלטותינו", נכתב בתוכנית. "התייחסות לספק הינה חלק מהמראה והחזית של הארגון וחובה עלינו להשקיע בה".

בין היתר, קובעת התוכנית כי "נושא משרה או עובד של החברה יפעל ביושר והגינות מול הספקים ונותני השירותים של החברה ועל פי חוק ההגבלים העסקיים".



תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות
*#
בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו