בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו
 

אתם מחוברים לאתר דרך IP ארגוני, להתחברות דרך המינוי האישי

טרם ביצעת אימות לכתובת הדוא"ל שלך. לאימות כתובת הדואל שלך  לחצו כאן

לקרוא ללא הגבלה, רק עם מינוי דיגיטלי בהארץ  

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

יבוא אישי

אנשי M&H ישראל משלבים בגדים מהריוויירה הצרפתית

תגובות

לא בכל יום פוגשים חבורה של עובדים שכל כך נלהבת ממקום העבודה שלה. גם שנה לאחר פתיחת הסניף הראשון של רשת H&M בישראל, ניכר כי זיו קווין, מנהלת תקשורת והפקות ודוברת החברה; טלי סרדויב, קניינית בגדי הנשים; והראל מקורי, מנהל סניף פתח תקווה, עדיין מתרגשים מעצם עבודתם בחברה. "כולנו הגענו קודם כל כצרכנים נלהבים שרצו לעבוד כאן", מסבירה קווין. הם מתנהגים כמו חבורה ותיקה: "אנחנו יחד מאז שהחברה הגיעה לישראל, וכולנו מגובשים מאוד", אומר מקורי, וסרדויב מספרת שהם מדברים גם מחוץ לשעות העבודה.

הם מרבים להתעסק באופנה, ובהפסקת הקפה שלהם מדברים על בגדים. "אנחנו גולשים כל היום באתרים ובבלוגים של אופנה", אומרת קווין. שלושתם קונים את רוב בגדיהם ברשת שבה הם עובדים, והנאמנות היא ממש פטריוטית. "אנחנו מרגישים גאווה", אומרת קווין בלי למצמץ, "זה כמו סוג של בייבי, בלב ובנפש".

עם משקפי ריי באן על הראש וחולצה מכופתרת משובצת, מקורי מזכיר במשהו את כוכב "מחוברים" רן שריג. הוא משלים את הפריטים שהוא קונה ב-H&M בבגדים אורבניים יקרים במיוחד בחנויות תל-אביביות. אין לו בעיה לקנות ז'קט עור של חברת רנגלר ב-2,400 שקל. "זאת קנייה לטווח ארוך", הוא מסביר, "אבל האמת היא שאני עכבר קניונים, כל היום אני בתוך מבנים ממוזגים, כך שיש הרבה פריטים שאני בכלל לא מצליח ללבוש ביום-יום".

לא רק הראל מפנק את עצמו בקניות מפוארות. לקווין יש מכנסיים של פראדה, שאותם קנתה בחופשה בריוויירה הצרפתית. "נסעתי עם דוד שלי", היא מספרת במבוכה, "זאת היתה חופשה מגניבה, אבל אני הכי לא נהנתנית, אני הכי ארצית שיש. כשאני הולכת עם המכנסיים האלה אני מתאימה להם תיק שקניתי ב-19.90 שקל".

סרדויב אומרת שכשהיא בחו"ל, היא אוהבת במיוחד לקנות בגדים ברשת Stradivarius הספרדית. "הם מעולים ועדיין אין אותם בארץ", היא אומרת. כנראה שככה זה עם ישראלים, הם תמיד יחפשו את המותג שאף אחד אחר לא יכול להשיג.



תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות
*#
בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו